.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 51
  • بازدید دیروز : 166
  • کل بازدید : 1460321
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/3/1    ساعت : 3:43 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 91/8/12 ساعت 5:18 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در جمعه 91/8/12 ساعت 5:16 ع نویسنده : ایمان احمدی

سول خدا صلی الله علیه و آله وسلم زنی را به همسری مردی درآورد و این زن بعضی از چیزها را که ناخوش می داشت (در زندگی با شوهرش )مشاهده کرده و به رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم شکایت برد.حضرت به او فرمودند:شاید با این گله و شکایت مایل هستی از او جدا شوی که در این صورت در پیشگاه خداوند از خر مرده ای بدبوتر خواهی بود(مکارم الاخلاق ص 214)




      
ارسال شده در جمعه 91/8/12 ساعت 9:41 ص نویسنده : ایمان احمدی

من کنت مولاه فهذا علی مولاه

هان! ای مردمان! علی را برتر بدانید، که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من است... هرکه با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او باد. (فرازهایی از خطبه‌ی غدیریه) 

 




      
ارسال شده در جمعه 91/8/12 ساعت 9:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

Autostart چیست؟

امروزه بدافزارها برای آلوده‌کردن سیستم‌ها و رسیدن به اهداف خود از روش‌های مختلفی بهره می‌برند می‌توان گفت نحوه اجرا شدن بدافزار بعد از نصب بر روی سیستم مسئله مهمی است که باید مورد توجه کاربران قرار گیرد.

یکی از بنیادی‌ترین این روش‌ها، اجرای بدافزار به محض بالا آمدن سیستم عامل است در این روش بدافزار از قابلیت راه‌اندازی خودکار توسط ویندوز استفاده می‌کند.

به برنامه‌هایی که با بالا آمدن ویندوز بصورت خودکار شروع به کار می‌کنند Autostart می‌گویند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/8/11 ساعت 4:23 ع نویسنده : ایمان احمدی

IMAGE634852968663164063

گر قصد فروش گوشی موبایل خود را دارید، شاید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایتان اطمینان از پاک شدن فایل‌ها و اطلاعات شخصیتان از حافظه گوشی باشد.

 

ممکن است کمی عجیب باشد، ولی هستند افرادی که بدون توجه به اطلاعات ذخیره شده در گوشی، به فروش آن اقدام می‌کنند. شاید این افراد واقعا از اهمیت امنیت اطلاعات شخصی در دنیای دیجیتال آگاه نیستند. اما این مساله می‌تواند هزینه‌های زیادی برای آنها در بر داشته باشد. وقتی گوشی موبایل را بدون پاک کردن پیام‌های کوتاه، عکس‌ها، ایمیل‌ها یا ویدئوهای ذخیره شده در آن می‌فروشیم در واقع همه اطلاعات شخصی و خصوصی خودمان را در اختیار غریبه‌ای می‌گذاریم که ممکن است از آنها سوءاستفاده کند.

پاک کردن اطلاعات از روی گوشی‌های موبایل بسیار آسان. کافی است مراحل زیر را در هر دو مدل گوشی‌های آندرویدی یا آیفون اجرا کنید: ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/8/11 ساعت 4:22 ع نویسنده : ایمان احمدی

0402B PCGuyPassword

علی رغم تمام پیشرفت انسان در تکنولوژی امنیت، یک اصل همچنان ثابت باقی مانده: رمزهای عبور هنوز نقش اصلی را در سیستم های امنیتی بر عهده دارند. از طرفی هم ایراد رمزهای عبور این است که بسیاری اوقات یکی از دیوارهای امنیتی هستند که بسیار راحت شکسته می شوند.

اگر چه ما می توانیم با استفاده از تکنیک های ویژه و رعایت خط مشی مشخص، رمزهای عبور را قوی تر و امن تر کنیم، ولی باز هم با ضعیف ترین حلقه در سیستم امنیتی مشکل خواهیم داشت: عنصر انسانی.....

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/8/11 ساعت 4:13 ع نویسنده : ایمان احمدی

ادعای مفتی کل عربستان در حمایت از مسلمانان آمریکا درحالی است که وی تا کنون فتواهای بسیاری را ضد مسلمانان منطقه جهت تکفیر آنها صادر کرده است.

شیخ عبدالعزیز بن عبدالله در یکی از این موضع گیری های متناقض، در اظهاراتی علیه حزب‌الله، مدعی شد گروه‌هایی که در لبنان، نمادهای اسلامی را برافراشته‌اند، دشمنان اسلام هستند.

مفتی کل عربستان همچنین با حمله به شیعیان، ادعا کرده برپایی عزاداری برای سالار شهیدان مغایر با شرع خدا و اسلام است!

شیخ عبدالعزیز در یکی دیگر از فتواهای عجیب خود، تظاهرت گسترده مردمی در کشورهای عربی و اسلامی برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم و تحت محاصره فلسطین در نوار غزه را اقداماتی جنجال برانگیز و هرج و مرجی بی فایده خوانده است.




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/8/11 ساعت 8:7 ص نویسنده : ایمان احمدی

مهدی خزعلی به همراه تعدادی از عناصر مخل آسایش و امنیت شهروندان بازداشت شد

شب گذشته نیروهای ذیربط با در اختیار داشتن حکم قضایی، عناصر یادشده را غافلگیر کرده و با ورود به محل، مهدی خزعلی را همراه با تعدادی از عناصر مخل آسایش و امنیت شهروندان بازداشت نمودند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ یک منبع آگاه ضمن تایید بازداشت مهدی خزعلی اعلام کرد: پس از شناسایی و تحت نظر قراردادن محلی که کانون تجمع فتنه گران و اغتشاشگران بوده، شب گذشته نیروهای ذیربط با در اختیار داشتن حکم قضایی، عناصر یادشده را غافلگیر کرده و با ورود به محل، مهدی خزعلی را همراه با تعدادی از عناصر مخل آسایش و امنیت شهروندان بازداشت نمودند. بنا به گفته این منبع مطلع ، حدود بیست نفر از بازداشت شدگان دارای سوء پیشینه بوده و از برخی از آنها ، سلاح های گرم و سرد (از نوع قداره) کشف شده که متهمین همراه با سلاح های مکشوفه‌، تحویل مرجع قضایی شده‌اند.
 
همچنین خبرنگار ما از منبع دیگری کسب اطلاع کرد که دستگیرشدگان در هماهنگی با وابستگان برخی گروهکهای کینه توز ، در حال توطئه چینی برای ایجاد اغتشاشات خیابانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی آینده کشور بوده اند.



      
ارسال شده در پنج شنبه 91/8/11 ساعت 7:36 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام هادى سلام الله علیه

مَن هانَتْ عَلَیهِ نَفسُهُ فَلا تَأمَن شَرَّهُ؛

از شرّ کسى که خودش را سبک شمارد، ایمن مباش

میزان الحکمة: ح 6719




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/8/10 ساعت 1:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

رهبرانقلاب،امروز در دیدار با دانش آموزان:اختلافات بین مسئولین نباید به اختلاف در عمل و گریبانگیری و مچ گیری منتهی شود / از امروز تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف بکار گیرد قطعا به کشور خیانت کرده.




      
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا