.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 3875
  • کل بازدید : 1484230
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/6/31    ساعت : 1:51 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 91/5/13 ساعت 4:44 ع نویسنده : ایمان احمدی

امام حسن علیه السلام




      
ارسال شده در جمعه 91/5/13 ساعت 4:27 ع نویسنده : ایمان احمدی

محمدرضا فرقانی مدیر کل امور بین الملل دفتر ریاست جمهوری در گفت و گو با  فارس با اشاره به برگزاری اجلاس اضطراری  سران کشورهای اسلامی در مکه مکرمه گفت: دعوت نامه عربستان سعودی از رییس جمهور برای حضور در این اجلاس از سوی سفیر این کشور در ایران تقدیم شده است.

وی افزود: البته هنوز تصمیم قطعی برای حضور در این اجلاس گرفته نشده است و ما در حال بررسی ابعاد مختلف حضور در این اجلاس هستیم تا بتوانیم موضع صحیحی در این خصوص اتخاذ کنیم.

مدیر کل امور بین الملل دفتر ریاست جمهوری در مورد پیش بینی خود از حضور رییس جمهور تصریح کرد: به علت اهمیت موضوع نمی توان به طور نفیی یا اثباتی در باره این مسئله صحبت کرد و پس از تصمیم گیری در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، اجلاس اضطراری سران کشورهای اسلامی قرار است به پیشنهاد ملک عبدالله پادشاه عربستان در مکه مکرمه و با حضور سران کشورهای اسلامی برگزار شود.

در این اجلاس مهم ترین تحولات منطقه ای و نحوه برخورد با تهدیدات موجود در سطح منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روزنامه النخیل عربستان نیز چندی پیش از احتمال حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی کشورمان در این اجلاس خبر داده بود.

پیش بینی می شود این اجلاس در اواخر مرداد ماه برگزار شود.




      
ارسال شده در جمعه 91/5/13 ساعت 4:24 ع نویسنده : ایمان احمدی










      
ارسال شده در جمعه 91/5/13 ساعت 4:22 ع نویسنده : ایمان احمدی

عکس هایی از مقامات دولت ترکیه منتشر کردیم تا وجهه واقعی آنان را برملا کرده و نیز اسلامی که ترک ها برای آن تبلیغ می کنند را نشان داده باشیم.


به نوشته شیعه انلاین، اکنون نیز با انتشار عکس جدیدی از ترکیه، نمایی دیگر از اسلام مورد پسند آمریکا و اسرائیل که دولت «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر ترکیه پرچمدار آن در منطقه است را نشان میدهیم.

در این عکس مراسم افتتاح یک دیسکو دیده می شود که زنان و مردان به اصطلاح مسلمان – مورد پسند آمریکا و اسرائیل – ایستاده اند و برای موفقیت این دیسکو دعا می کنند و قرآن می خوانند.



      
ارسال شده در جمعه 91/5/13 ساعت 10:22 ص نویسنده : ایمان احمدی

عکس




      
ارسال شده در جمعه 91/5/13 ساعت 10:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

رسول خدا (ص) می فرماید: برای حضور در میان برادران و خواهران دینی، لباستان را آراسته و لوازم خود را به اصلاح آرید به گونه ای که در میان مردم در نظافت برجسته باشید؛ زیرا خدا زشتی و زشت نمایی را دوست ندارد؛


همچنین می فرماید: لباس سفید از هر لباسی برای شما بهتر است، پس آن را بپوشید و مردگانتان را در آن کفن کنید؛


امیر مومنان (ع) می فرماید: لباس پنبه ای بپوشید، چرا که آن لباس رسول خدا (ص) و لباس ما (اهل بیت) است و آن حضرت لباس پشمین و مویین را جز هنگام بیماری نمی پوشید. البته این بدان معناست که هر یک از لباس پشمی و پنبه ای در مورد مناسب خود سزاوار پوشیدن است.

راوی گوید: هرگاه امام حسن (ع) برای اقامه نماز برمی خاست بهترین لباس را می پوشید. پرسیدند: چرا بهترین لباس خود را می پوشید؟ فرمود: خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد، پس خود را برای پروردگارم زیبا می کنم و او می فرماید:«در هر مسجدی خود را بیارایید»، از این رو، دوست دارم بهترین لباسم را بپوشم.

امام صادق(ع) می فرماید: کتان از جمله لباس پیامبران است؛


همچنین می فرماید: روز جمعه خود را بیارایید و پاکیزه ترین لباستان را بپوشید




      
ارسال شده در جمعه 91/5/13 ساعت 10:14 ص نویسنده : ایمان احمدی

بر اثر برخورد یک پرنده به یک فروند هواپیمای آمریکایی در مسیر فرود به فرودگاه بین‌المللی "دنور" ایالت کلورادو، سوراخ بزرگی در دماغه هواپیما ایجاد شد.
 
به گزارش "ای بی سی نیوز"، یک فروند هواپیمای آمریکایی در حین فرود به سمت فرودگاه بین‌المللی "دنور" در ایالت کلورادوی آمریکا با پرنده‌ای برخورد کرد و این امر منجر به ایجاد سوراخ بزرگی در دماغه هواپیما شد.


 
هواپیمای "بوئینگ 737" آمریکا در حال پرواز از سمت "دالاس" به سوی "دنور" بود و در حال فرود بود که به پرنده‌ای برخورد کرد که دنبال آن خلبان پس از آگاهی یافتن از سوراخ شدن دماغه هواپیما، اعلام وضعیت اضطراری کرد.
 
"کریستن دیوید: سخنگوی "یونایتد ایرلاینز" به ای بی سی نیوز اعلام کرد که هیچ یک از 151 مسافر بوئینگ 737 در این حادثه مجروح نشدند.
 
 
 
کارشناسان موسسه "اسمیتسونیان" در واشنگتن در تلاش هستند تا باقیمانده پرنده مذکور را بررسی کرده تا بتوانند گونه این پرنده را تشخیص دهند.
 
بر اساس این گزارش، سایت اینترنتی birdstrike.org تخمین زده است که از سال 1998 تاکنون بیش از 219 نفر بر اثر حملات حیوانات وحشی به شیوه‌های گوناگون جان خود را از دست داده‌اند.
 
درست دو هفته پیش، یک فروند هواپیمای مسافربری مجبور شد درست لحظاتی پس از اوج گرفتن به دلیل برخورد با یک پرنده در فرودگاه "نورویچ" فرود اضطراری آورد.



      
ارسال شده در جمعه 91/5/13 ساعت 10:1 ص نویسنده : ایمان احمدی

سردار جعفری 

 

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در همایش میقات صالحین که عصر امروز پنجشنبه در مصلای تهران برگزار شد،گفت: حلقه‌های صالحین برای جنگ نرم فرهنگی و سیاسی در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: شرایط امروز انقلاب اسلامی شرایطی بسیار حساس است زیرا انقلاب اسلامی بسرعت در جهان در حال گسترش است و کانون آن تهران بزرگ است که احتیاج به نیروهای انقلابی، بصیر، مومن و آگاه به مسائل جاری دارد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان نباید این تصور را داشته باشند که حضورشان در دفاع از انقلاب فقط در عرصه‌های نظامی است. امروز انقلاب اسلامی در برهه حساس خود است و بالاترین تهدیدی که متوجه آن است تهدید نرم است.

جعفری با بیان اینکه بسیجیان با حضور در حلقه‌های صالحین با تهاجم نرم دشمن مقابله می‌کنند گفت: امروز باید بدانیم در جنگ نرم فرهنگی حضور مستمر و همیشگی داریم و حلقه‌های صالحین می‌توانند در این امر موثر باشند. امیدواریم بسیجی مطلوب و مورد قبول و در شان انقلاب اسلامی در دهه چهارم انقلاب داشته باشیم.




      
ارسال شده در جمعه 91/5/13 ساعت 9:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام صادق سلام الله علیه

إنَّ مَنِ انتَظَرَ أمرَنا و صَبَرَ على ما یَرى مِنَ الأَذى وَالخَوفِ هُوَ غَداً فی زُمرَتِنا؛

کسى که منتظر فرج ما باشد و بر آزار و ترسى که مى‏‌بیند شکیبایى ورزد، فردا در گروه ما خواهد بود

دانش‌نامه قرآن و حدیث: ج 11، ص 39، ح 663

 

 

 

 




      

«عبدالباقی القرنه» 55 سال دارد و تحصیلات دانشگاهی‎اش را در رشته علوم تربیتی تکمیل کرده است. گویا مبدأ تاریخ زندگی‎اش، کشتار خونین حج در نهم مردادماه 1366 است

ادامه مطلب...


      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا