.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459768
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 4:25 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 92/6/6 ساعت 7:53 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در سه شنبه 92/6/5 ساعت 5:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

این تصویر مربوط به آخرین لحظات حیات سردار شهید ناصر کاظمی، فرمانده سپاه پاسدارن کردستان می‌باشد که برای اولین بار منتشر می‌شود.

 




      
ارسال شده در سه شنبه 92/6/5 ساعت 7:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

پیامبر (صلی الله علیه و آله):

خَیرُ العِلمِ ما نَفَعَ .

بهترین دانش آن است که سود بخشد .

من لا یحضره الفقیه: ج 4 ص 402 ح 5868




      
ارسال شده در سه شنبه 92/6/5 ساعت 7:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

NSA در سازمان ملل هم به دنبال تروریست ها می گردد؟

روزنامه Der Spiegel گزارش داده که آژانس امنیت ملی امریکا (NSA) رمزنگاری مورد استفاده در سیستم ویدیو کنفرانس داخلی سازمان ملل را نیز شکسته تا بتواند سیطره کاملی بر وقایع و ارتباطات داخل این سازمان داشته باشد.

گویا NSA که در چند ماه اخیر با افشاگری های مامور سابق امنیت اطلاعات، ادوارد اسنودن، زیر نور افکن های خبری قرار گرفته با این رمزشکنی که در تابستان 2012 صورت داده، توانسته ترافیک ویدیویی سیستم تله کنفرانس داخلی سازمان ملل را در حجم وسیعی زیر نظر بگیرد.
پیش از آن هم در خبرها داشتیم که این آژانس، بعد از تغییر محل دفاتر اتحادیه اروپایی در نیویورک، به جاسوسی از آنها پرداخته و ماموریت های دیپلماتیک اروپایی ها را چه در واشینگتن و چه در سازمان ملل، استراق سمع کرده.
به نظر می رسد NSA مرزی برای کارهای جاسوسی اش نمی شناسد و اینها، تازه اول ماجرا است. در آن سو، هنوز نمی دانیم ادوارد اسنودن چه حجمی از اطلاعات منتشر نشده درباره اقدامات این سازمان را در اختیار دارد که بر جذابیت ماجرا می افزاید.
اخیرا اقداماتی که بریتانیا برای تحت فشار قرار دادن خبرنگاران مرتبط با اسنودن و افشاگری های اش انجام داده نیز سوژه اعتراض رسانه ها در دفاع از آزادی بیان شده و این ماجرا با تمام ابعادی که پیدا کرده، همچنان ادامه دارد.

 




      
ارسال شده در دوشنبه 92/6/4 ساعت 4:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

به نقل از خبرگزاری کردپرس، در نشست امروز نمایندگان مجلس عراق، پس از آنکه حیدر ملا از اعضای لیست العراقیه نسبت به وجود تصاویر امام خمینی و آیت الله خامنه ای در میادین و خیابانهای عراق اعتراض کرد، کاظم صیادی عضو لیست صدر در مجلس نمایندگان عراق با وی درگیر شد.

 

این درگیری ابتدا بصورت لفظی بود اما سرانجام بوی خشونت به خود گرفت و دو طرف بصورت فیزیکی با هم درگیر شدند و سپس اسامه نجیفی رئیس مجلس عراق برای آرام کردن فضای متشنج نشست، جلسه مجلس عراق را برای ساعاتی متوقف کرد.

در همین حال حاکم شیخ لطیف دیگر عضو مجلس نمایندگان عراق اعلام کرد: علت اصلی درگیری امروز مجلس عراق، توهین یک عضو لیست العراقیه به مرجعیت شیعه بوده است که با واکنش شدید اعضای لیست صدر مواجه شده است.




      
ارسال شده در جمعه 92/6/1 ساعت 5:24 ع نویسنده : ایمان احمدی

خبرگزاری فارس: تحریف حقایق دفاع مقدس به نام اعتدال/ رازگشایی از دادن جام زهر به امام(ره)

مؤلف کتاب «راز قطعنامه» گفت:‌ یک دلیل سرکشیدن جام زهر از طرف امام(ره) این بود که عده‌ای می‌گفتند چطور می‌شود ایشان را از مواضعشان عقب‌گرد داد و می‌خواستندکاری کنند نقاط برتری که در دست ماست از دسترس نیروهای رزمنده ما بیرون برود. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 92/6/1 ساعت 9:29 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در جمعه 92/6/1 ساعت 9:26 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
<   <<   6   7   8      


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا