.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 119
  • بازدید دیروز : 524
  • کل بازدید : 1450863
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 5:2 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 91/12/24 ساعت 12:38 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/12/24 ساعت 12:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

رسول اکرم صلى الله علیه و آله فرمودند: خانه اى که در آن قرآن فراوان خوانده شود، خیر آن بسیار گردد و به اهل آن وسعت داده شود و براى آسمانیان بدرخشد چنان که ستارگان آسمان براى زمینیان مى درخشند.


متن حدیث:

قال رسول الله صلی الله علیه و آله: اِنَّ البَیتَ اِذا کَثُرَ فیهِ تِلاوَةُ القُرآنِ کَثُرَ خَیرُهُ وَاتَّسَعَ اَهلُهُ وَاَضاءَ لاَِهلِ السَّماءِ کَما تُضى ءُ نُجومُ السَّماءِ لاَِهلِ الدُّنیا؛

 

«اصول کافى، جلد2، صفحه610»



      
ارسال شده در پنج شنبه 91/12/24 ساعت 12:33 ع نویسنده : ایمان احمدی

 

امام حسن سلام الله علیه

ماتَشاوَرَ قَومٌ الّا هُدُوا إلى رُشدِهِم؛

هیچ مردمى با هم مشورت نکردند مگر آن که به راه پیشرفت خود رهنمون شدند

میزان الحکمة: ج6 ، ص 88 ، ح 10019




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/12/23 ساعت 12:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

مرز مشترک ایران در سیستان و بلوچستان شامل 1300 کیلومتر مرز خشکی و 330 کیلومتر مرز دریایی و ساحلی می باشد، که توسط مرزداران نیروی انتظامی حراست می شود. انسداد این مرز 80 درصد انجام شده و مابقی نیز تحت نظارت میباشد.




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/12/23 ساعت 8:14 ص نویسنده : ایمان احمدی

 آزادی جنسی که از آن به عنوان یک انقلاب یاد می شود یکی از افتخارات معاصر تمدن غرب است. انقلابی که اولین و بیشترین قربانیان آن را زنان و دختران تشکیل می دهند. گذشته از نتایج غیر مستقیم اجتماعی، مادران تنها، فرزندان رها شده، بیماری های جنسی و هرج و مرج احساسات در افراد و نیز سقط جنین گسترده از نتایج مستقیم این آزادی بوده است که بیشترین صدمه را به جسم و روح زنان به خصوص در آمریکا وارد ساخته است. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/12/23 ساعت 7:25 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله

إنَّ أحَبَّ النّاسِ إلَى اللَّهِ یَومَ القِیامَةِ أطوَعُهُم لَهُ وأتقاهُم ؛

محبوب ترینِ مردم در نزد خداوند در روز قیامت ، فرمانبرترینِ آنها نسبت به او و پرهیزگارترینِ آنان است .

حکمت‌نامه پیامبر اعظم(ص): ج 3 ، ص 336 ، ح 1736




      
ارسال شده در سه شنبه 91/12/22 ساعت 7:21 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در سه شنبه 91/12/22 ساعت 7:15 ع نویسنده : ایمان احمدی

حاج حسین یکتا رئیس قرارگاه خاتم الاوصیاء درباره راه دست یابی به این شاخصه های رسانه گفت: شاید در عالم رسانه یا در عالم خبر فضا طوری باشد که این ها معنی زیادی نداشته باشد ولی مبنا اخلاص و ایمان و تقوا است. خبر کسی اثر دارد که بر مبنای یک اعتقاد و اخلاق باشد.

 


این جانباز جنگ تحمیلی در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه به نظر شما مقام معظم رهبری چه انتظاری از رسانه ها دارند؟ اظهار داشت: اول باید بفهمیم آقا از ما می خواهند که در مورد چه چیزی کار کنیم. اگر ما ندانیم رهبری چه میخواهد، پس چه بصیرت چه ولایت پذیری و چه معرفتی می تواند وجود داشته باشد؟!

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا افزود: ما قبل ازاینکه حضرت آقا با غصه خوردن چیزی بگوید ما قصه هایش را بیان کنیم قصه های خوب قوی و محکم و متقن بیان کنیم    و برای مردم مطالب را شیوا بگوئیم ، نگوییم که اگر چنین خبر را بیان کنیم چه می شود. از یک طرف تفریط کنیم یا از طرفی افراط گرایانه بگوییم که در نهایت آقا مجبور باشد با غصه خودش بگوید. باید خودمان بگویم و غصه بخوریم نه اینکه برای آقا غصه بشویم.  
یکتا با تاکید بر اینکه انتقال اخبار بایستی بصورت شفاف و روشن برای مردم صورت بگیرد تصریح کرد: خبر را برای مردم طوری بگویید که مطالب برایشان جا بیفتد. تاریخ، غرور، دار و ندارمان و شهدا را بگوییم. آینده روشن را ترسیم کنیم. صبر عاشورایی و کربلایی در شرایط تحریم ها را با تحلیلی درست تبیین کنیم. مردم ما خداپرستند مهم این است که مردم یقین کنند و به رسانه اعتماد کنند و بگویند این سایت به موقع و متقن می گویند و اگر هم اشتباه کرد از همه عذر خواهی کرد.
این فعال عرصه فرهنگی گفت: باید سپری برای ولایت فقیه باشیم نه اینکه جلوتر از منویات رهبرحرکت کنیم، نگاه کردن به دیده بان و مرکز پیام ودرست حرکت کردن منظور ماست. رزمنده ای که جلو تر از فرمانده در قرار گاه حرکت می کند نمی توان گفت این جلوتر از فرمانده حرکت می کند پس اشتباه کرد، بلکه جلو افتاده که تیر بلا را بخورد، همیشه دعا کنید این طوری بلا گردان آقا باشید. همان طور که در عاشورا عده ای ایستادند که امام حسین(ع) نماز بخواند ما هم بایستیم که آقا دو رکعت نماز بخواند دو رکعت به مردم ذکر بگوید، دو رکعت با مردم حرف بزند. متأسفانه خیلی ها پشت سر آقا رفتند نه برای ولایتمداری بلکه برای تیر نخوردن و ایشان خیلی جلوتر از ما است.
وی خاطر نشان کرد: در بیداری اسلامی، تمدن بین الملل و در سبک زندگی ما هنوز الفبای تقوا را نمی دانیم به همین دلیل خیلی از کارها، حرکات ، گفتار و شنیده ها و مجلس های ما بوی آنچه را که خدا و امام زمان(عج) راضی است نمی دهد لذا خیلی ها حرکت می کنند اما برکت ندارد.
رئیس قرارگاه خاتم الاوصیا در تشریح اهمیت و جایگاه رسانه های ارزشی گفت: امروزه عرصه فضای مجازی و دسترسی به اینترنت و تکنولوژی است و حضور این تکنولوژی در تمام خانه ها و موبایل ها ملموس است. مردم به راحتی می توانند به آن دست پیدا کنند و این وجه تمایز این رسانه ها با مطبوعات است. جذابیت روزنامه و قدمت آن یک نوع پیام و اثر دارد ولی به دلیل فراگیر بودن فضای سایبری ضرورت دارد  که بچه های ارزشی دور هم جمع شوند و کم و کسری ها را شناسایی کنند.

رئیس قرارگاه خاتم الاوصیا گفت: یکتا به تعامل رسانه های ارزشی با یکدیگر تاکید کرد و افزود: باید تبادل اطلاعات وجود داشته باشد. هدف از این کارها مقدمه رفتن به یک جبهه است و ما هرچه جلوتر می رویم نیروی ما نیز باید قوی تر شود و قدرت بیشتر شود. اینها مقدمه آن جمع حزب الله سایبراست.

 یکتا به تعامل رسانه های ارزشی با یکدیگر تاکید کرد و افزود: باید تبادل اطلاعات وجود داشته باشد. هدف از این کارها مقدمه رفتن به یک جبهه است و ما هرچه جلوتر می رویم نیروی ما نیز باید قوی تر شود و قدرت بیشتر شود. اینها مقدمه آن جمع حزب الله سایبراست.
وی همچنین خطاب به خبرنگاران بی باک گفت: بی باکی تان از جنس مستشهدین بین یدی باشد از جنس بچه های شب عملیات باشید، بی باک باشید ولو اینکه نامی از شما نباشد.

 




      
ارسال شده در سه شنبه 91/12/22 ساعت 1:57 ع نویسنده : ایمان احمدی

تروریست‌های سوری با هتک حرمت حرم حضرت سکینه سلام‌الله علیها، بار دیگر محل "خرابه شام" را تخریب کردند.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/12/22 ساعت 9:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

در دیدار جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌های ورزشی در مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2012 با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بهداد سلیمی درخواست کرد تا انگشتر ایشان را به یادگار داشته باشد که در پاسخ به این تقاضا نیز رهبر معظم انقلاب انگشتری خود را به قهرمان وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن اهدا کردند.

همچنین در این دیدار بسیاری از ورزشکاران خواستار دریافت چفیه ایشان شدند تا آن را به یادگار نزد خود نگه دارند.




      
<      1   2   3   4   5   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا