.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 102
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459856
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 4:30 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 91/7/6 ساعت 4:56 ع نویسنده : ایمان احمدی

س پرتره بنیامین نتانیاهو و محمود احمدی نژاد در دو قاب در کنار هم اثر " پلاتون آنتونیو " عکاس یونانی در نمایشگاه عکس فوتوکینا در کلن آلمان. به نظر می رسد،‌ عکاس آسوشیتد پرس با تنظیم نور زمینه و صورت و وضوع عکس ها درصدد خشن و منفی نشان دادن چهره احمدی نژاد بر آمده تا اینگونه مخاطب را به سمت هدف مورد نظرش بکشاند./ عکاس : مارتین میسنر ،خبرگزاری آسوشیتد پرس




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/7/6 ساعت 4:53 ع نویسنده : ایمان احمدی

در سالروز هفته دفاع مقدس عملیات کربلای پنج توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان بازسازی شد.




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/7/6 ساعت 4:43 ع نویسنده : ایمان احمدی

 

آیت‌الله العظمی بهجت می‌فرمود: لازم نیست حوائج خود را در محضر امام بشمرید. حضرت می‌دانند، مبالغه در دعاها نکنید! زیارت قلبی باشد. امام رضا علیه‌السلام به کسی فرمودند: از بعضی گریه‌ها ناراحت هستم!
 

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/7/6 ساعت 4:41 ع نویسنده : ایمان احمدی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اظهارات ضدصهیونیستی و ضد آمریکایی سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه، شعار الله اکبر را در صحن علنی طنین انداز کردند.نمایندگان مجلس به هنگام دفاع حجت الاسلام رسایی از اظهارات اخیر سرلشگر جعفری از جای خود برخاسته و با شعار الله اکبر از اظهارات فرمانده کل سپاه تقدیر و اظهارات رسایی مبنی بر حمایت مجلس از سرلشگر جعفری را تأیید کردند.رسایی در تذکر خود به اخطار قانون اساسی محمدرضا تابش، نماینده اصلاح‌طلب مجلس که از مواضع اخیر فرمانده سپاه انتقاد کرده و مدعی شده بود که خلاف منافع ملی است، اشاره و اعتراض خود را به این اخطار اعلام کرد.




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/7/6 ساعت 4:40 ع نویسنده : ایمان احمدی

خبرنگار یک روزنامه ایتالیایی زبان در کنفرانس مطبوعاتی رییس جمهوری از آقای احمدی نژاد پرسید واکنش جنابعالی به دستگیری مشاور مطبوعاتی شما و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) چیست؟رییس جمهوری پاسخ داد: این خبر را تازه دریافت کردم ، بعد از بررسی های لازم در این خصوص اظهار نظر خواهم کرد.وی تاکید کرد: آرزو می کنم در هیچ جای دنیا کسی زندانی نشود، بویژه اگر از اصحاب رسانه باشد.رییس جمهوری در خصوص شهادت خبرنگار ?پرس تی وی? نیز گفت: من از شنیدن این خبر بسیار متاسف شدم و باورم این است که باید همه به حریم خبرنگاران احترام بگذارند و اجازه دهند که جریان آزاد اطلاع رسانی در همه جای دنیا به راحتی شکل بگیرد.احمدی نژاد شهادت خبرنگار پرس تی وی را به جامعه رسانه ای بین المللی و همکاران وی در صداوسیمای جمهوری اسلامی تسلیت گفت




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/7/6 ساعت 11:54 ص نویسنده : ایمان احمدی

رهبر معظم انقلاب چهارشنبه‌شب گذشته در آخرین دیدار خود در جریان سفرشان به نوشهر، با نیروهای مسلح منطقه‌ی شمال کشور و خانواده‌های آنان دیدار کردند. سخنان رهبری در این دیدار، نکات مهم بسیاری از جمله تفاوت‌های انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی کنونی در منطقه و نیز پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در عمق و سطح داشت، اما ایشان در آغاز این دیدار تکلیف شعری را روشن کردند که جمعیت حاضر در ابتدای این مراسم خواندند:
کشتی ولایت را / ناخدای دورانی
ماه آسمان عشق / نور چشم ایرانی
بیم موج و طوفان نیست / تا تو نوح ما هستی
زنده‌ایم و وقتی تو / جان و روح ما هستی
http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1391/1391070419263580d.jpg
برخی تعابیر موجود در این شعر همچون «کشتی ولایت» و «نوح ما» که همخوانی جمعی شد، مورد اعتراض رهبر انقلاب قرار گرفت. ایشان پیش از ورود به بحث اصلی خود تأکید کردند:
«من به شما عرض می‌کنم، به همه هم این را می‌گویم و گفته‌ام و تکرار می‌کنم: مبادا آن صفاتی، خصالی، مناقبی که متناسب با وجود ولی‌عصر ارواحنافداه هست، این‌ها را تنزل بدهیم در سطح انسان‌های کوچک و ناقصی مثل این حقیر و امثال این حقیر. اینی که گفته می‌شود کسانی که در این سفینه سوارند، غم طوفان ندارند:
چه غم دیوار امت را که دارد چون تو پشتیبان
چه باک از موج بحر آن را که باشد نوح کشتیبان   [گلستان سعدی]
این نوح، امام زمان است، اما با یک نگاه عمومی به طول تاریخ اسلام وقتی نگاه کنیم -که سعدی هم با همان نگاه این شعر را گفته است- وجود مقدس خاتم‌الانبیاء (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) نوحِ کشتیبان این امت است. [...] نوحِ این کشتی اوست. پشتیبان این امت اوست. واسطه‌ی فیض الهی به یکایک آحاد ما، به دل‌های ما، به جان‌های ما، به ذهن‌های ما، به جسم‌های ما، به حیات فردی و اجتماعی، وجود مقدس خاتم‌الأوصیاء و در رتبه‌ی قبل از او، وجود مقدس خاتم‌الأنبیاء (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) است.»
 

  ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/7/6 ساعت 11:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

میلادامام رضا علیه السلام




      

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌  خامنه‌ای ، رهبر معظم انقلاب چهارشنبه‌شب گذشته در آخرین دیدار خود در جریان سفرشان به نوشهر، با نیروهای مسلح منطقه‌ شمال کشور و خانواده‌های آنان دیدار کردند.

سخنان رهبری در این دیدار، نکات مهم بسیاری از جمله تفاوت‌های انقلاب اسلامی با بیداری اسلامی کنونی در منطقه و نیز پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در عمق و سطح داشت، اما ایشان در آغاز این دیدار تکلیف شعری را روشن کردند که جمعیت حاضر در ابتدای این مراسم خواندند:

کشتی ولایت را / ناخدای دورانی
ماه آسمان عشق / نور چشم ایرانی
بیم موج و طوفان نیست / تا تو نوح ما هستی
زنده‌ایم و وقتی تو / جان و روح ما هستی

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در پنج شنبه 91/7/6 ساعت 7:40 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام سجّاد سلام الله علیه

المُؤمنُ خَلَطَ عِلمَهُ بِالحِلْمِ

مؤمن دانش و بردبارى را با هم در آمیخته است

میزان الحکمة: ح 1554

 

 

 

 




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/7/6 ساعت 7:39 ص نویسنده : ایمان احمدی



ادامه مطلب...


      
<   <<   16   17   18   19      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا