.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 64
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1459989
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 9:47 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 91/11/3 ساعت 10:27 ص نویسنده : ایمان احمدی

یک امام جمعه سنی الجزایری که به سخنرانی‌هایش در مورد معایب فیس‌بوک مشهور است، برای دومین بار و از طریق فیس‌بوک ازدواج کرده است.

  جالب اینجاست که او دائما خانواده‌ها را به منع فیس‌بوک تشویق می‌کرد و دائما نیز به پایتخت سفر می‌کرده و به همسرش نیز می‌گفته که برای کنفرانس به پایتخت می رود.

همسرش نیز که به پدر 5 فرزندش اطمینان داشت او را راهی می‌کرد تا اینکه مشخص شد این آقا برای دیدار با همسر دومش که در فیس‌بوک با او آشنا شده به پایتخت می‌رود.




      
ارسال شده در سه شنبه 91/11/3 ساعت 7:47 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در سه شنبه 91/11/3 ساعت 7:37 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

امام باقر سلام الله علیه

إنَّ لِرَسولِ اللَّهِ صلی الله علیه وآله شَفاعَةٌ فی اُمَّتِهِ؛

رسول خدا صلی الله علیه وآله در میان امتش حق شفاعت دارد

المحاسن: ج 1، ص 184




      
ارسال شده در دوشنبه 91/11/2 ساعت 6:36 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در دوشنبه 91/11/2 ساعت 5:23 ع نویسنده : ایمان احمدی

جناب آقای عسگر اولادی از سابقون انقلاب بوده و پیشینه درخشان ایشان در مبارزه با طاغوت و حبس های طولانی ایشان فراموش شدنی نیست. نیز خدمات ایشان پس از انقلاب و تلاشهای مخلصانه ایشان پس از انقلاب در جهت تثبیت نظام اسلامی از یاد رفتنی نمی باشد و حرف یک نقد بر ایشان به معنای زیر سوال بردن شخصیت ایشان نمی باشد. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/11/2 ساعت 5:19 ع نویسنده : ایمان احمدی

بعد از آنکه روزنامه ی نیویورک تایمز چندین عکس از زنانی که در ارتش آزاد سوریه را در نقاط ایست بازرسی و درگیریها با رژیم بشار اسد منتشر کرد، رویترز هم عسکی از یک زن تک تیرانداز در ارتش سوریه منتشر کرد.

 
"گوارا" زنی است که با یکی از فرماندهان ارتش معارضین در شهر حلب ازوداج کرده است و در کنار وی در جبهه های جنگ علیه رژیم بشار اسد مبارزه می کند.



 
گوارا که فارغ التحصیل آکادمی نظامی است، دارای تبحری خاصی در تک تیراندازی است. وی در کنار تک تیراندازی، آموزش نیروهای ارتش معارضین در سوریه را نیز انجام می دهد.




      
      
ارسال شده در دوشنبه 91/11/2 ساعت 1:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

در سرویس های ADSL مزیت عمده آنلاین بودن می باشد ، یعنی شما یک ارتباط دائمی بدون اشغالی تلفن خواهید داشت

،لیکن حجم ترافیک مشخصی در ماه دارید ( 2GB ، 1GB یا بیشتر ) و برای حجم های بیشتر مستلزم پرداخت هزینه های بالا می باشید . ضمن اینکه اداره مخابرات محل شما بایستی قادر به ارائه ADSL بوده و فاصله شما از مرکز تلفن نمی تواند مسافت طولانی باشد . در صورتی که در سرویس های اینترنت ماهواره ای چون محدودیت حجمی ندارند با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید از یک ارتباط پرسرعت ، نامحدود و بدون پروکسی استفاده کنید ، در واقع سرویس های ماهواره ای برای دانلود و مصرف های بالا بسیار مناسب هستند ادامه مطلب...


      
ارسال شده در دوشنبه 91/11/2 ساعت 1:6 ع نویسنده : ایمان احمدی

n00004533-b

در اینجا چند نکته و توصیه جهت محافظت از خودتان، اطلاعات و گوشی خود آورده شده است. 
- همیشه از یک کد عبور، گذرواژه یا الگوی امنیتی برای قفل کردن گوشی خود استفاده کنید. 
- هرگز اطلاعات شخصی را در تلفن همراه خود در پیام‌ها یا ایمیل‌ها ذخیره نکنید. این اطلاعات می‌تواند شامل شماره پین کارت بانکی شما، هرگونه گذرواژه حساب یا کدهای امنیتی در زیر نام‌های مشخص در لیست تماس شما باشد. در صورت لزوم می‌توانید از یک نام رمزی استفاده کنید. 
- اگر می‌خواهید برنامه‌های خود را بسیار با دقت مرور کنید، فقط برنامه‌های نصب شده از منابع ناشناس را فعال کنید (به‌عنوان مثال، برای برنامه‌های Android، در مورد برنامه‌های خارج از Google Play محتاط باشید). بهتر است همیشه قبل از دانلود یک برنامه، مجوزهای آن را بررسی کنید. 
- قبل از دانلود، منبع همه فایل‌ها و برنامه‌های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خطری شما را تهدید نمی‌کند. به عنوان مثال، اگر URL مانند www.goog.le.com و نه www.google.com را مشاهده می‌کنید، احتمالاً بهتر است این سایت را ترک کنید. 
- اگر وقتی یک گوشی جدید تهیه می‌کنید، گوشی قبلی خود را واگذار می‌کنید حتماً برای پاک کردن همه داده‌های شخصی خود، یک بازنشانی کارخانه انجام دهید. 
- اگر گوشی شما گم شود، بلافاصله آنرا گزارش دهید و با پلیس یا ارائه‌‌‌دهنده خود جهت یافتن یا غیرفعال کردن آن از راه دور همکاری کنید. گذرواژه حساب‌های آنلاین خود را که از طریق تلفن قابل دسترس می‌باشند، عوض کنید. 
- فقط به به روزرسانی‌های خودکار برنامه که واقعاً مورد اطمینان شما هستند اجازه دهید.




      
ارسال شده در دوشنبه 91/11/2 ساعت 1:3 ع نویسنده : ایمان احمدی

جنگ خروس ها در کشوری به ظاهر طرفدار حقوق حیوانات هر ساله برگزار می شود. این مسابقات در شمال فرانسه انجام می گیرد که با وصل کردن یک سوزن به پای خروس ها جدال ها خروس ها تبدیل به یک جدال خونین می شود




      
<   <<   11   12   13   14   15      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا