.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 252
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445547
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 2:10 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
      
ارسال شده در شنبه 89/12/7 ساعت 7:48 ص نویسنده : ایمان احمدی

نصرالله

سخنرانی سید حسن نصرالله درخصوص فتنه اخیر درایران ومقام معظم رهبری(فوق العاده)
دریافت فایل تصویری




      
ارسال شده در شنبه 89/12/7 ساعت 7:47 ص نویسنده : ایمان احمدی

تهرانی

صحبت های حاج آقا تهرانی در مورد فتنه وقوه قضاییه
دریافت فایل صوتی




      
ارسال شده در شنبه 89/12/7 ساعت 7:46 ص نویسنده : ایمان احمدی

آقا

پیش بینی امام خامنه ای در مورد وقوع فتنه در ??سال پیش در بین نمایندگان مجلس ششم
دریافت فایل تصویری




      

آقا

رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکی از آخرین سفرهای غیررسمی خود به شهر مقدس قم که با هدف بازدید از بزرگان و مراجع عظام تقلید صورت گرفته است، با حضور در منزل آیت الله مصباح یزدی، نزدیک به سی دقیقه با ایشان و خانواده و فرزندان وی به گفتگو پرداختند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/12/4 ساعت 7:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

آیت الله شاه آبادی

هفته گذشته در دیدار با حضرت آیت الله شیخ "محمد شاه آبادی" از ایشان درباره اوضاع ایران و جهان پرسیده شد؛ که معظم له اینگونه پاسخ فرمودند: واقعیت این است که در مقابل توطئه های خارجی و داخلی ایران شکست نخواهد خورد و دلیل آن طبق روایات و ادله این است که در ایران نفوسی عالی زندگی می کنند که وجودشان سرشار از معرفت و محبت و اطاعت از خداوند و ولایت پیامبر و خاندان او صلوات الله علیهم است و محبت و ولایت این خاندان همان چیزی است که سبب مصونیت در مقابل توطئه ها می گردد.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 89/12/4 ساعت 7:56 ص نویسنده : ایمان احمدی

صراط" - در تاریخ ?? شهریور ???? امام خامنه ای، رئیس‌جمهور وقت به لیبی سفر می نمایند.ایشان در پایان سفر ?? ساعته به لیبی در یک مصاحبه تلویزیونی می فرمایند: «محور مذاکرات با قذافی، مقابله با رژیم صهیونیستی و حل قضیه فلسطین بود.»(روزنامه کیهان ?? شهریور ????)

اما در این سفر اتفاق جالبی نیز رخ داده است:

به گزارش صراط نیوز به نقل از وبلاگ آنتی مثلثیزم، آیت الله خزعلی در این مورد می گویند:

"در لیبی، خیمه ای بر پا کرده بودند که ارتفاع در ورودی آن خیمه کوتاه بود و به ناچار هرکس می خواست وارد بشود، باید خم می شد. از طرفی داخل خیمه، روبروی در، عکس قذاّفی بود، یعنی هر کس وارد میشد ناخواسته در مقابل عکس قذّافی سر خم می کرد. حضرت آیت الله خامنه ای وقتی میخواستند وارد خیمه شوند، به قهقرا (پشت) وارد می شوند تا در مقابل عکس قذّافی سر خم نکنند."(کتاب آب، آیینه، آفتاب)

این حرکت امام خامنه ای نشان داد که ایشان در راستای حفظ اقتدار ملی و شان اسلام حاضر نیستند که حتی اندکی مسامحه نمایند




      
ارسال شده در چهارشنبه 89/12/4 ساعت 7:53 ص نویسنده : ایمان احمدی

فتنه

شنیده های خبرنگار جوان آنلاین حاکی از آن است که  جمع کثیری از لایه های منتقد اصلاح طلبان که در احزاب وجریانات گوناگون همسو و متحد جریان فتنه بوده اند ، بدنبال حوادث و اتفاقات اخیر وهمراهی علنی موسوی و کروبی و قشر ماجراجو و وابسته مجاهدین و مشارکت با آمریکا واسرائیل واصرار بر سیاه نمایی واغتشاشگری و میدان دادن به منافقین برای تکرار جنایات دهه 60 ، اعلام نموده اند  به هیچ وجه این رویه را قبول نداشته و در بیانیه ای که هنوز منتشر نشده اعلام کرده اند که  حاضر نیستند با منافقین و در جهت سیاستهای خصمانه آمریکا علیه ایران مشارکت نمایند .
این بیانیه که موسوی و دیگر عناصر مرتبط با وی را مستقیما مورد خطاب قرار داده و ا قدامات اخیر و بخصوص رسوایی آشکار 25 بهمن را محکوم نموده است ، در انتها از هواداران و مرتبطین خود خواسته است تا دیر نشده به صفوف ملت بازگشته و از این جریان باطل که برخلاف وصایای حضرت امام (ره) و مصالح علیه جمهوری اسلامی با دشمنان قسم خورده اسلام متحد و همداستان شده اند دوری نمایند .
 گفته می شود این بیانیه توسط یکی از متنفذین پشت پرده فتنه از انتشار بازمانده است و اعلام عمومی آن  موقوف به مذاکره و تعیین وضعییت و تصمیم چهره اصلی پشت پرده فتنه گردیده است .البته گویا این چهره متنفذ از جانب همین جریانات اصلاح طلب تحت فشار است که هرچه سریعتر و تا دیر نشده این بیانیه اعلام برائت را منتشر کند




      
ارسال شده در چهارشنبه 89/12/4 ساعت 7:52 ص نویسنده : ایمان احمدی

فارسی1

یکی ازاهدافی که در تهدید نرم مورد توجه قرار می گیرد، ایجاد فساد عقیدتی و اخلاقی و گسترش آن در بین دختران و پسران دانش آموز است.
به گزارش « جوان آنلاین» به تازگی در برخی از مدارس دخترانه یکی از شهرهای استانهای غربی کشور سی دی هایی حاوی سریالهای فارسی وان به صورت گسترده توزیع شده است.
این گزارش می افزاید : مدتی است که شبکه فارسی وان میهمان ناخوانده خانواده های ایرانی است، آسیب های برنامه های این شبکه که به مراتب بدتر از شبکه های معاند و مخالف نظام است، پایه های زندگی و کانون خانواده ایرانی را هدف گرفته است.
با نگاهی از منظر مطالعات فرهنگی می توان اینطور بیان کرد که محتوای متون سریال های فارسی وان در پی القاء یک ایدئولوژی به مخاطبان ایرانی است ، ایدئولوژی که در مدت زمانی نه چندان طولانی قادر است دودمان خانواده ایرانی را بر باد دهد.
محتوای سریال ‌های این کانال مخرب ماهواره ‌ای بنیان خانواده را هدف قرار داده است به طوری که در سریال های آن نشان می دهد، فردی موفق، زیبا، جسور، باهوش، در عین حال که خانواده دارد، با دیگران هم ارتباط نامتعارف برقرار می ‌کند و از زندگی خود نیز لذت می برد که این امر می‌ تواند آثار زیانباری را برای خانواده‌ های ایرانی به دنبال داشته باشد




      
ارسال شده در چهارشنبه 89/12/4 ساعت 7:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

اسرائیلضد انقلاب که تمامی تلاش‌ خود را برای احیای جنازه فتنه در روز 25 بهمن به کاربست و به بن بست رسیده بود، باردیگر با فراخوانی گسترده به دنبال تحقق فاز دوم پروژه اسرائیلی فتنه بود که این طرح نیز با بی توجهی مردم، شکست مفتضحانه دیگری را در کارنامه این جریان ثبت کرد.
ماجرا از اینجا شروع شد، که دست اندرکاران پروژه فتنه اسرائیلی پس از صدور دستور آشوب از سوی سران فتنه در غالب بیانیه، با تجمیع تمامی توان خود و به خدمت گرفتن گسترده رسانه‌های حامی به دنبال این بودند که باردیگر با نبش قبر فتنه و بیرون کشیدن جنازه این جریان از گور، این مومیایی پوسیده را با تحرکات خیابانی بار دیگر زنده کنند اما بار دیگر همانند گذشته در بن بستی محصور شدند که هیچ راه فراری برایشان باقی نمانده و مردم نیز پشت سرشان به دنبال انتقام خون شهیدانی بودند که در پروژه آشوب اسرائیلی به شهادت رسیده بودند.

   ادامه مطلب...


      
<      1   2   3   4   5      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا