.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 324
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1447106
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 11:47 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 92/2/20 ساعت 9:27 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در جمعه 92/2/20 ساعت 9:27 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در جمعه 92/2/20 ساعت 9:25 ص نویسنده : ایمان احمدی

شبکه های رسانه ای از غزه خبر دادند که دیروز اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در دیدار با یوسف قرضای، رهبر معنوی تروریست‌های سوری، به وی تابعیت فلسطینی داد و بر دستان وی بوسه زد.

این عکس العمل هنیه، در حالی صورت گرفت که گروه های مختلف فلسطینی نظیر جنبش های فتح، جبهه خلق برای آزادی فلسطین، جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین، حزب ملت، جبهه مبارزه (نضال) فلسطینی در کنار حزب فدا مخالفت قاطع خود را با سفر قرضاوی به نوار غزه اعلام و مراسم استقبال از وی را تحریم کردند.

یوسف قرضاوی که به دلیل سخنان اختلاف برانگیز مذهبی‌اش در میان اعراب به «شیخ فتنه گر» مشهور است تا کنون فتواهای عجیبی چون «قتل عام مردم سوریه»، «فتوای قتل نوری المالکی»، «حلال بودن نوشیدن جرعه‌ای مشروبات الکلی»و «نفرین ایرانی‌ها در حج» را صادر کرده است.

وی اخیرا در خطبه های نمازجمعه اش در دوحه قطر، با بیان اینکه چرا آمریکا کاری را که در لیبی کرد در سوریه نمی کند گفت: وظیفه امریکاست تا از مردم سوریه دفاع کند و به مردانگی و برای خدا در مقابل آنان ایستادگی کند.

قرضاوی در ادامه با اشاره به نگرانی آمریکا در مورد حمله تروریست های سوری در صورتی فتح سوریه به اسرائیل با این جمله استفهامی که «از کجا به این سخن رسیده اید؟»، به آمریکایی ها اطمینان داد که حمله از به اسرائیل صورت نخواهد گرفت.



بوسه بر دستان عالم متحد آمریکا و منادی اختلاف و خون‌ریزی میان مسلمانان



اما بوسه دیگر متعلق به سید حسن نصر الله است که در دو موقعیت متفاوت بر دستان رهبر معظم انقلاب نشست. یکی در اجلاس سران کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی در تهران و در مقابل چشمان سران کشورهای اسلامی و دیگری در دیداری اختصاصی با ایشان.

حضرت آیت الله خامنه ای، همواره در جهان اسلام به عنوان منادی وحدت میان مسلمانان و مذاهب اسلامی شناخته شده و همگان را به پرهیز از اختلاف و تفرقه افکنی دعوت نموده اند.




بوسه بر دستان عالم منادی وحدت میان مذاهب اسلامی و یکپارچگی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام



ایشان در سخنان چند روز قبل خود، با اشاره به حادثه تلخ و غم انگیز تخریب قبر صحابی جلیل القدر، حجر بن عدی و اهانت به پیکر آن شخصیت بزرگوار و آشکار شدن دست های پنهان دشمنان در این گونه اقدامات، گفتند: سازمانها و شخصیت های بین المللی و سیاسیونی که در مقابل تخریب یک اثر باستانی عزا می گیرند، در قبال این اهانت آشکار سکوت کرده اند.

ایشان ضمن دعوت از مسلمانان اعم شیعه و سنی برای محکومیت این جسارت بزرگ، تأکید کردند: خداوند در کمینگاه است و قطعاً مکر الهی بر مکر دشمنان غالب خواهد شد و جریانی را که در صدد سنگ اندازی در راه اتحاد و پیشرفت امت اسلامی است، متوقف خواهد کرد.

اکنون باید از اسماعیل هنیه پرسید که با چه استدلالی بر دستان کسی بوسه می زند که آمریکا، نماد کفر جهانی را دعوت به ریختن خون مسلمانان در سوریه می کند؟




      
ارسال شده در جمعه 92/2/20 ساعت 9:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

دانلود




      
ارسال شده در جمعه 92/2/20 ساعت 9:12 ص نویسنده : ایمان احمدی

محمود احمدی نژاد و مشایی

شنیده شد که اسفندیار رحیم مشایی در همایشی انتخاباتی در جمع اساتید و دانشجویان یزدی حاضر شد. در این همایش یکی از شرکت کنندگان گفت: آقای مشایی اگر بخواهید انتقادی به دکتر احمدی نژاد بکنید چه می‌گویید؟ شبکه ایران نوشت؛ مهندس مشایی در جواب ایشان گفت: «اگر بخواهم انتقاد کنم در میان این همه مزایایی که ایشان داشته‌اند سوء استفاده رسانه‌‌ای خواهد شد ولی یک انتقاد به خاطر شما می‌کنم؛ این آقای احمدی نژاد از بس از من تعریف کرد پدر مرا درآورد!»




      
ارسال شده در پنج شنبه 92/2/19 ساعت 3:57 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در پنج شنبه 92/2/19 ساعت 3:50 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در پنج شنبه 92/2/19 ساعت 8:12 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در پنج شنبه 92/2/19 ساعت 8:3 ص نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در پنج شنبه 92/2/19 ساعت 7:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

شنیده‌ها حاکی از آن است که دکتر سعید جلیلی تصمیم خود را برای حضور در انتخابات گرفته است و در  طول هفته گذشته جلسات متعددی با نخبگان و گروه‌های مختلف داشته است.

jalili22

دکتر جلیلی حدود ده روز پیش بعد از 21 سال با سفر به یادمان‌های عملیاتی جنوب کشور با یاران شهید خود تجدید پیمان کرده است وپس از آن جلسات منظم و فشرده‌ای را با اساتید حوزه و دانشگاه و شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در خصوص انتخابات برگزار کرده است.

در همین راستا روز گذشته با پیغام به  ستاد مردمی حیات طیبه، دعوت مردمی از دکتر جلیلی با اشاره به منع قانونی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی خواستار لغو برنامه‌ اهدای طومارهای مردمی به دفترش شده بود، که علی رغم کنسل شدن برنامه گروه‌های مختلف مردمی تا غروب آفتاب به محل برگزاری برنامه مراجعه کرده بودند.

دکتر علی باقری معاون دبیرشورای عالی امنیت ملی و عضو ارشد مذاکره کننده ایران با 5+1 روز گذشته سکوت را شکست و به افشاگری و پاسخ‌گویی به شبهات مطرح شده توسط کاندیداها در مورد مذاکرات هسته‌ای پرداخت.




      
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا