.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 290
  • بازدید دیروز : 524
  • کل بازدید : 1451034
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 2:1 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 90/9/7 ساعت 8:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

بوش




      
ارسال شده در یکشنبه 90/9/6 ساعت 4:14 ع نویسنده : ایمان احمدی

بر مؤمنین لازم است از سرودن اشعار نامناسب و سبک و دور از شأن اهل‌‌بیت «علیهم‌‌‌‌السلام» یا کفرآمیز و غلوگونه اجتناب ورزند و از اختلاط زن و مرد در تشکیل محافل، مجالس و دسته‌‏ها پرهیز نمایند و از قمه‌زدن و حرکاتى که موجب وهن شیعه در جهان است و بهانه به دست دشمن مى‏‌دهد و ضرر و زیان بر بدن وارد مى‏‌کند، دورى کنند.

ادامه مطلب...


      

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در اجتماع با شکوه هزاران نفر از اقشار نمونه ی بسیج سراسر کشور، بسیج را رهروِ پرافتخار مکتب عاشورا، یادگار ماندگار و الهام‌بخش ملت ایران در تاریخ، و حرکتی از دل مردم و برای مردم خواندند و با اشاره به عصبانیت زورگویان جهان از قدرت الگوسازی نظام اسلامی خاطرنشان کردند: امروز شعارهای مردم مصر و تونس در نیویورک و کالیفرنیا تکرار می‌شود و مردم مصر و تونس نیز به صراحت، حزب الله، حماس و جهاد را الگوی خود می‌خوانند و همه می‌دانند که این گروه‌ها نیز، درس استقامت و شکستن بت‌های استکبار را از معلم اول عصر جدید بشر، یعنی امام بسیجی ملت ایران و ملت صبور و مقتدرش فرا گرفته‌اند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/9/6 ساعت 4:1 ع نویسنده : ایمان احمدی

آقا

آقا

آقا




      
ارسال شده در یکشنبه 90/9/6 ساعت 1:7 ع نویسنده : ایمان احمدی

مسلم، نخستین شهید واقعة کربلاست. شهادت او کمی پیش تر از حادثه کربلا رخ داده است و روز نخست ماه محرم به پاس فداکاری و جان فشانی های این سفیر شهید راه سرخ، روز حضرت مسلم بن عقیل نام نهاده شده است. مسلم الگوی محبت و وفاست. او عاشقی دل باخته بود که تا آخرین لحظه از عشق پاک خود به حسین(ع) دست بر نداشت و در اوج بی وفایی کوفیان به مولایش وفادار ماند.

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در یکشنبه 90/9/6 ساعت 10:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

انگلیس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان از دقایقی قبل وارد بررسی کلیات طرح دوفوریتی کاهش رابطه با رژیم سلطنتی انگلیس شدند و با 179 رأی موافق، 4 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 206 رأی مأخوذه، به کلیات این طرح دوفوریتی رأی مثبت دادند و آن را به تصویب رساندند، بر این اساس "سایمون گس" سفیر انگلیس در تهران در یک قدمی اخراج قرار گرفت.

ادامه مطلب...


      

غنیمت بشمار حسین را که سفینه نجاتی است که بادبانش به وسعت تمام جهانیان است

ادامه مطلب...


      
ارسال شده در شنبه 90/9/5 ساعت 6:9 ع نویسنده : ایمان احمدی

تفریح رایگان کودکان فقیر




      
ارسال شده در شنبه 90/9/5 ساعت 12:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

پلاکیکی از اعضای گروه تفحص شهدا روایت کرده است: چند روزى مى‌شد اطراف منطقه کانى‌مانگا در غرب کشور کار مى‌کردیم و مشغول تفحص پیکر شهداى عملیات «والفجر 4» بودیم.
 
اواسط سال 71 بود. از دور متوجه پیکر شهیدى داخل یکى از سنگرها شدیم، سریع رفتیم جلو، همان طور که داخل سنگر نشسته بود، ظاهراً تیر یا ترکش به او اصابت کرده و شهید شده بود.

خواستیم بدنش را جمع کنیم و داخل کیسه بگذاریم، بعد از لحظاتی در کمال حیرت دیدیم انگشت وسط دست راست این شهید کاملا سالم مانده است؛ یعنی در حالی که همه بدن او اسکلت شده بود این انگشت سالم و گوشتی مانده بود.
 
کمی که دقت کردیم دیدیم داخل این انگشت شهید انگشتری است؛ همه بچه‌ها دور پیکر شهید جمع شدند. خاک‌هاى روى عقیق انگشتر را که پاک کردیم، صدای ناله و فغان بچه‌ها بلند شد؛ روى عقیق آن انگشتر حک شده بود «حسین جانم».

 




      
ارسال شده در شنبه 90/9/5 ساعت 7:37 ص نویسنده : ایمان احمدی

زنده نگه داشتن یاد عاشورا یک مسئله بسیار مهم سیاسی - عبادی است؛ عزاداری کردن برای شهیدی که همه چیزش را در راه اسلام داد یک مسئله سیاسی است. یک مسئله ای‌است که در پیشبرد انقلاب اثر بسزا دارد...

دانلود کلیپ




      
<   <<   11   12   13   14      >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا