.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 297
  • بازدید دیروز : 578
  • کل بازدید : 1451620
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 4:22 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 91/8/26 ساعت 5:0 ع نویسنده : ایمان احمدی

بخشی از صحبت حضرت آیت الله شیخ «حسین وحید خراسانی» از مراجع عظام تقلید پیرامون عزای اباعبدالله علیه السلام و اشک ریختن به دین شرح است: علامه مجلسی، آن فحل الفحول، این قضیه را نقل می کند [بحار جلد 44 ص 294]، می گوید از بعضی از بزرگان: ما مجاور مشهد امام هشتم بودیم.

روز عاشورا جمعی از ما جمع شدند. یک نفر شروع کرد به مقتل خواندن. رسید به این روایت- خوب گوش دهید. این لاطائلات را از میان عوام بردارید - رسید به این روایت که روایت سندش صحیح است. این روایت را خواند در آن مقتل که اگر چشمی بر سید الشهداء به قدر بال مگسی تر بشود، تمام گناهانش آمرزیده می شود ولو کانت مثل زبد البحر. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در جمعه 91/8/26 ساعت 4:59 ع نویسنده : ایمان احمدی

دانلود




      
ارسال شده در جمعه 91/8/26 ساعت 4:56 ع نویسنده : ایمان احمدی




      

دی ولت می نویسد: ما در غرب آن قدر دین را ضعیف کرده و به حاشیه رانده ایم که همیشه قدرت و توانایی آن را دست کم می گیریم. ما متوجه نمی شویم که می توان برای خدا جنگید و کشت یا کشته شد. حکومت ایران و انقلاب اسلامی هیچ شکی باقی نگذاشته که دستورهای خدا بالاتر از زندگی عادی است. [آیت الله] خمینی در سال 1980 حمله عراق را این گونه تفسیر کرد که ما خاک را نمی پرستیم، ما الله را می پرستیم. این چیزی نیست جز شهادت طلبی. در بسیاری از کتاب های فعلی مدرسه این گفته زیاد نقل شده از خمینی آمده است که «یا ما در شادی پیروزی اسلام در جهان دست یکدیگر را خواهیم فشرد یا زندگی ابدی و شهادت را برمی گزینیم. در هر دو حالت پیروزی و موفقیت از آن ماست.»

این نشریه می افزاید: هرچند بیش از 20 سال از درگذشت بنیانگذار انقلاب اسلامی سپری شده اما محبوبیت او به قوت خود باقیست. تمام کتاب های آموزشی موجود تنها نقل قول های خمینی را شامل نمی شوند بلکه تعالیم امامی را هم که در این فاصله همچون خدا پرستش می شود[!؟] در بر دارند. طبق اعتقاد شیعه کوتاه زمانی قبل از ظهور، دنیا پر از ستم و در هم گسیختگی است و در آخر امام برون آمده از غیب، اشرار را مجازات می کند.

نویسنده دی ولت با اشاره به اینکه ایرانی ها رهبری را جانشین امام زمان می دانند، نوشت: آنچه خامنه ای واقعاً به آن معتقد است، خواسته ها و سفارش های مقتدایش خمینی است. این پیروی رمز قدرت و ماندگاری اوست. هر آن چه در این بیست ساله در ایران رخ داده باشد هیچگاه میراث خمینی زیر سؤال نرفته است.

دی ولت در ادامه تحلیل خود می افزاید: میراث خمینی شهیدپروری، انزجار از آمریکا و اسرائیل، و نهضت جهانی است که همگی چالشی برای غرب هستند. بدین ترتیب باز دارندگی و مهار چنین رژیمی بی اثر می شود.




      
ارسال شده در جمعه 91/8/26 ساعت 4:28 ع نویسنده : ایمان احمدی

 

امام رضا سلام الله علیه

کانَ أبی إذا دَخَلَ شَهرُ المُحَرَّمِ لایُرى ضاحِکاً...؛

چون ماه محرّم مى‏رسید، کسى پدرم را خندان نمى‏دید...

دانش‌نامه امام حسین(ع): ح 2835




      
ارسال شده در جمعه 91/8/26 ساعت 10:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

 

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله

اَلمَهدِیُّ طاووسُ أهلِ الجَنَّةِ؛

مهدی طاووس بهشتیان است

بحارالأنوار: ج 51، ص 91




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/8/25 ساعت 9:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

امام صادق (سلام الله علیه) :

صَلاةُ مُتَطَیِّبٍ أفضَلُ مِن سَبعینَ صَلاةً بِغَیرِ طیبٍ.

نماز شخص خوشبو برتر از هفتاد نماز بدون بوى خوش است.

الصلاة: ص 51 ح 148




      
ارسال شده در پنج شنبه 91/8/25 ساعت 9:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

s

خواه از تلفن همراه خود برای جستجوی چیزی در وب یا دانلود جدیدترین برنامه استفاده می‌کنید، در اینجا چند نکته و توصیه جهت محافظت از خودتان، اطلاعات و گوشی خود آورده شده است. ادامه مطلب...


      
ارسال شده در چهارشنبه 91/8/24 ساعت 12:27 ع نویسنده : ایمان احمدی




      
ارسال شده در چهارشنبه 91/8/24 ساعت 8:13 ص نویسنده : ایمان احمدی

آیا کامپیوترتان را به گونه ای تنظیم کرده اید که به صورت خودکار به روز رسانی نرم افزارها و آپدیت های امنیتی را کنترل کند؟ آیا تا به حال اسم تان را در موتورهای جستجو تایپ کرده اید که ببینید چه مقدار از اطلاعات شخصی تان به صورت آنلاین قابل دست یابی اند؟ آیا تنظیمات امنیتی و اطلاعات شخصی تان را در شبکه های اجتماعی شخصی سازی و بهینه نموده اید؟ ادامه مطلب...


      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا