.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 176
  • بازدید دیروز : 622
  • کل بازدید : 1447580
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/11    ساعت : 8:32 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 91/8/25 ساعت 9:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

s

خواه از تلفن همراه خود برای جستجوی چیزی در وب یا دانلود جدیدترین برنامه استفاده می‌کنید، در اینجا چند نکته و توصیه جهت محافظت از خودتان، اطلاعات و گوشی خود آورده شده است.


 

  1. همیشه از یک کد عبور، گذرواژه یا الگوی امنیتی برای قفل کردن گوشی خود استفاده کنید.

  2. هرگز اطلاعات شخصی را در تلفن همراه خود در پیام‌ها یا ایمیل‌ها ذخیره نکنید. این اطلاعات می‌تواند شامل شماره پین کارت بانکی شما، هرگونه گذرواژه حساب یا کدهای امنیتی در زیر نام‌های مشخص در لیست تماس شما باشد. در صورت لزوم می‌توانید از یک نام رمزی استفاده کنید.

  3. اگر می‌خواهید برنامه‌های خود را بسیار با دقت مرور کنید، فقط برنامه‌های نصب شده از منابع ناشناس را فعال کنید . بهتر است همیشه قبل از دانلود یک برنامه، مجوزهای آن را بررسی کنید.

  4. قبل از دانلود، منبع همه فایل‌ها و برنامه‌های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خطری شما را تهدید نمی‌کند. به عنوان مثال، اگر URL مانند www.goog.le.com و نه www.google.com را مشاهده می‌کنید، احتمالاً بهتر است این سایت را ترک کنید.

  5. اگر وقتی یک گوشی جدید تهیه می‌کنید، گوشی قبلی خود را واگذار می‌کنید حتماً برای پاک کردن همه داده‌های شخصی خود، یک بازنشانی کارخانه انجام دهید.

  6. اگر گوشی شما گم شود، بلافاصله آنرا گزارش دهید و با پلیس یا ارائه‌‌‌دهنده خود جهت یافتن یا غیرفعال کردن آن از راه دور همکاری کنید. گذرواژه حساب‌های آنلاین خود را که از طریق تلفن قابل دسترس می‌باشند، عوض کنید.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا