.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 151
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445446
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 8:2 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/8/30 ساعت 6:38 ع نویسنده : ایمان احمدی

 

کروبی

کروبی چه گونه گل یا پوچ بازی می کرد؟ یکی از عناصر چپ نما که در روزگار پهلوی پس از بازداشت جذب سلطنت طلبان شد، در این باره توضیح داده است.

 گزارش کیهان، «هوشنگ - الف» با اشاره به هم بند بودنش با کروبی در زندان به الشرق الاوسط گفت: زندانیان در یکی از بازی های خود که برای گذران وقت می کردند، سعی می کردند کروبی جزو گروهشان نباشد زیرا باعث باخت آنها می شد. آن بازی گل یا پوچ بود. بارها به او توضیح دادیم که نباید دستی را که گل در آن پنهان است، باز کند مگر آن که سردسته گروه مقابل آن را بگیرد و به تو بگوید که گل را بده.
 
وی همچنین گفته است: کروبی سرخود را به معنی فهمیدن تکان می داد اما هنگامی که گل دستش بود اگر گروه مقابل از او می پرسیدند گل دست تو است؟ دست خود را به سرعت باز می کرد. و اگر دست او نبود می گفت چرا گل را به من نمی دهند؟!
 
یادآور می شود همین ساده دلی کروبی - در کنار جاه طلبی- باعث شد تا افراطی ترین عناصر حزب مشارکت و نهضت آزادی و ... طی سال های اخیر دور کروبی جمع شوند و او را قدم به قدم به سمت انتحار سیاسی و قمار سراسر باخت بر سر آبرو و حیثیت خویش سوق دهند. این در حالی است که وی اواخر به خیال زرنگ شدن، وارد بازی القای تقلب و تدارک آشوبی شد که موسوی و باند منافقین هدایتگر وی، طراحی کرده بودند با این توهم که ورشکستگی خود را جبران کند اما همین خود باعث سوءاستفاده های جدید از کروبی شد تا اینکه سرانجام محافل ضد انقلابی با مشاهده رفتار پر تناقض و بی ثبات، از وی به عنوان عمر سعدی که به گندم ری نرسید یاد کنند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا