.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 380
  • بازدید دیروز : 524
  • کل بازدید : 1451124
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 5:33 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برخورد قوه قضائیه با مهدی هاشمی، گفت: پرونده مهدی هاشمی باید به دور از وابستگی خانوادگی و محاسبات خاص رسیدگی شود

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا اسلامیان، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به تقلای بازگشت مهدی هاشمی به کشور و سناریوی جریان فتنه، بیان داشت: قوه قضائیه باید با مهدی هاشمی بدون در نظر گرفتن وابستگی‌ وی به خانواده‌ای شناخته شده، برخوردی عادلانه و به دور از محاسبات خاص داشته باشد.

وی در همین زمینه اضافه کرد: باید طبق مقررات و عدالت اسلامی و به ‌عنوان شخصی معمولی با مهدی هاشمی برخورد شود، لذا چنین توقعی وجود دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: قوه قضائیه باید ارتباط مهدی هاشمی با شخصیت‌ها و آقازاده بودن وی را نادیده گرفته و به پرونده او بدون تندروی و کندروی رسیدگی کند و اینکه وی جرم انجام نداده و یا در نظر نگرفتن برخی جرم‌های وی نباید صورت گیرد، چراکه وی باید شهروندی متعارف محسوب شود.

وی در خاتمه تصریح کرد: در پرونده مهدی هاشمی و مسائل جزئی آن هیچ نهادی غیر از قوه قضائیه نباید دخالت کند و آنها باید بدون جوسازی به نفع یا به ‌ضرر وی، تنها به‌عنوان شهروندی معمولی با مهدی هاشمی رفتار کنند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا