.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 229
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1447011
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 8:29 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/5/20 ساعت 4:36 ع نویسنده : ایمان احمدی

مهدی کروبی با تبریک ماه رمضان طرفداران سبز خود را به خواندن دعای پیشنهادی وی در ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

البته برخی معتقدند کروبی این دعاها را نه برای سر سفره افطار، بلکه برای صبحانه و نهار هم پیشنهاد کرده است.چرا که طرفداران سبز وی، قبلا ثابت کردند که اهل روزه گرفتن نیستند و سفره افطاری هم در کار نیست.

اتفاقا روز گذشته بالاترین رسانه حامی کروبی نوشت:" ماه رمضان نزدیکه. در این ماه مسلمان ها یک ماه از اذان صبح تا مغرب چیزی نمی خورن. اما این روزها هوا گرم و طولانی است. ما که مسلمان نیستیم تا روزه بگیریم. اما آیا ما حاضریم به خاطر مبارزه هیچی نخوریم و گشنگی بکشیم؟ نه حاضر نیستیم!"

به گزارش جهان دعاهای پیشنهادی کروبی بدین شرح است:

"بار خدایا اصلاح و تشدیدی در وضعیت نابسامان ما فراهم آور و گرهی از کار فرو بسته این جامعه که به علت ندانم کاری ، سوءمدیریت و احیانا خیانت به جانب افول و سقوط پیش میرود بگشا!
خداوندا به مردم ما صبر و همتی و به مسئولان ما حمیت عطا فرما که بیش از این جامعه را در خطر فقر و انحطاط نیندازندو به قهقراء مذلت نکشانند.
وقت آنست که از صمیم جان،‌ با اخلاص و ایمان برای فرزندان غیور و با شعور،‌درد آشنا و مسئولیت پذیر با ایمانمان که اکنون در زندان با مرگ و شکنجه دست به گریبانند و از نهایت عسرت دست از جان شسته و برای احقاق کمترین حقوق انسانی خود، در اعتصاب غذایند علی الخصوص در لیالی متبرک قدر دعا کنیم!
دعا کنیم و از خداوند بخواهیم که در کار این بندیان گرفتار ظلم حاکمان مدعی ایمان،‌ فرجی حاصل آورد و موجبات استخلاص آنها را فراهم گرداند."




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا