.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 273
  • بازدید دیروز : 524
  • کل بازدید : 1451017
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/18    ساعت : 1:7 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 89/8/20 ساعت 11:28 ص نویسنده : ایمان احمدی

حاشیه‌های جالب هفتاد و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور باز هم قلم‌های خبرنگاران و دوربین‌های عکاسان را به تب و تاب ثبت آن‌ها انداخت. مسیر سفر گرچه این بار کوتاه بود اما خواندنی‌های سفر بسیار؛ مردم قزوین هم که گرم تر از دو میزبانی پیشین از رئیس جمهور استقبال کردند.

رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در دور سوم سفرهای استانی هیأت دولت برای دیدار با مردم قزوین وارد این شهر شد.

*مردم ولایت مدار استان و شهر قزوین از ساعت 7 صبح در مقابل درب گلزار شهدای این شهر برای حضور در مراسم سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد حضور داشتند و این در حالی بود که برخی از آنها از ساعت 4 صبح خود را مهیای حضور رئیس جمهور به این شهر کرده بودند.

*شبکه سراسری رادیو قزوین نیز با پخش ویژه برنامه «دولت یار» به‌طور مستقیم به ارائه اخبار و گزارش‌های مراسم استقبال از رئیس جمهور می‌پرداخت که از بلند گوها این گزارش‌ها پخش می‌شد و برخی نیز صدای رادیوی ماشین خود را بلند کرده بودند. در این میان ابراز احساسات هموطنان قزوینی از حضور رئیس جمهور در قزوین شور و هیجان خاصی به این شهر داده بود.

*ساعت 8 و 55 دقیقه کاروان حامل رئیس جمهور با همراهی مسئولان استان برای حضور در مراسم به راه افتاد که از حواشی جالب توجه این استقبال حضور جوانان موتور سوار قزوینی بود که از همان ساعت ابتدایی ورود رئیس جمهور انتظار وی را می‌کشیدند تا وی را تا محل سخنرانی همراهی کنند.جالب اینکه رانندگان خودروهای سنگین و کارگران کارخانه‌ها به محض اطلاع از حضور رئیس جمهور به کنار جاده آمده و با تکان دادن دست احساسات خود را از حضور دکتر احمدی‌نژاد به شهرشان ابراز کردند.

*هنوز خودروی حامل احمدی‌نژاد وارد مسیر اصلی نشده بود که خیل جمعیت مشتاق دوان دوان خود را به سمت آن رساندند، انبوه جمعیت به حدی بود که اتومبیل حامل دکتر احمدی‌نژاد مسیر 10 دقیقه‌ای را بیش از یک ساعت طی کرد.

*موتور سواران قزوینی که پرچم‌های ایران و پرچم‌های مذهبی منقوش به اسماء مبارک «یازهرا» و «یاحسین» در دست داشتند با حضور در کنار خودروی حامل دکتر احمدی‌نژاد جلوه جالبی از مراسم استقبال را به نمایش گذاشتند.

*در بین جمعیت حاضر زنان و دخترانی به چشم می‌خوردند که در حالی که بغض در گلو داشتند و اشک از چشمانشان جاری شده بود سعی داشتند خود را به سوی خودروی رئیس جمهور برسانند.

*«صل علی محمد یاور رهبر آمد» و «دست گل محمدی به شهر ما خوش آمدی» شعارهایی بود که مردم استان قزوین در بدو ورود دکتر احمدی‌نژاد سر داده بودند. «شعار صل علی محمد بوی رجایی» آمد شعاری بود که به صورت خودجوش از بین جمعیت حاضر در جایگاه همواره به گوش می‌رسید.

*ساعت 9 و نیم بود که از تریبون جایگاه اعلام شد به دلیل کثرت جمعیت استقبال کنندگان خودروی حامل رئیس جمهور حتی نتوانسته است وارد مسیر اصلی که برای استقبال تعیین شده بود، شود.

*مراسم سخنرانی رئیس جمهور به صورت رسمی از ساعت 10 و 26 دقیقه شروع شد. مردم قزوین در حالی که شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست سر می‌دادند و بر سینه خود می‌زدند از رئیس جمهور استقبال کردند.

*دکتر احمدی‌نژاد در بخش اول سخنان خود که اختصاص به احترام انسان‌ها و کرامت انسانی داشت به این مطلب اشاره کرد که اگر رئیس جمهور سابق امریکا برای دیگران ارزش قائل بود هرگز حادثه یازده سپتامبر اتفاق نمی‌افتاد که این بخش از سخنان وی شعارهای پی در پی مرگ بر امریکای مردم قزوین را به دنبال داشت.

*هنگامی که رئیس جمهور از طرح تحول اقتصادی سخن گفت، مردم قزوین با شعار مالک اشتر علی خدانگهدار تو آمادگی خود را برای اجرای این طرح اعلام کردند.

*یکی از حاشیه‌های جالب سخنرانی رئیس جمهور درباره طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها اشاره به اقلیتی داشت که تحت تأثیر شیطان بوده و در مسیر هدفمند‌سازی یارانه‌ها سنگ اندازی می‌کنند در همین زمان بود که با شیطان نامیدن این اقلیت توسط رئیس جمهور مردم به صورت خودجوش شعار مرگ بر منافق سر دادند.

*دکتر احمدی نژاد در حالی که از اصلاح سیستم بانکی کشور و رفع مشکل بی کاری جوانان سخن می گفت با شعار «احمدی احمدی حمایتت می کنیم» از سوی جوانان حاضر در جمع حاضر شد که رئیس دولت دهم در پاسخ به این ابراز احساسات بیان داشت: «اعلام می کنم که من در خدمت شما هستم و به خدمتگذاری شما افتخار می کنم».

*در میان حاضرین افرادی بودند که با دست خط خود نوشته بودند که "فقط آمده‌ایم بگوییم خسته نباشید و خدا قوت".

*در بین سخنان رئیس جمهور یکی از خانم‌ها که درخواست ویژه‌ای از رئیس جمهور داشت با داد و فریاد مداوم برای لحظاتی سخنرانی دکتر را قطع کرد که به دستور رئیس جمهور یکی از اعضای هیأت دولت موظف به پیگیری موضوع شد و نامه این خانم را گرفت و رئیس جمهور در همین اثنا اعلام کرد که همه نامه‌های مردم قزوین برای بررسی به تهران برده خواهد شد که سخنان دکتر احساسات مردم را دوباره برانگیخت.

*مردم همیشه در صحنه قزوین با شعار "رئیس جمهور ما تشکر تشکر" و "رئیس جمهور ما خدانگهدار تو" به سخنان دکتر احمدی‌نژاد پایان دادند که رئیس جمهور تا دقایقی در جایگاه حضور داشت و با تکان دادن دست به ابراز احساسات مردم قزوین پاسخ می‌داد.

*پیش از آغاز مراسم دکتر احمدی‌نژاد با حضور در حرم مطهر امامزاده حسین بن علی به زیارت حرم مطهره آن امامزاده پرداخت و پس از آن با حضور در گلزار شهدای شهر قزوین به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا