.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 88
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460013
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 12:48 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

آیت اللهنماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فتنه‌گران از فضای اجرای هدفمندی یارانه‌ها سودی نخواهند برد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در شورای اداری آذربایجان شرقی بر ضرروت مدیریت منسجم و هماهنگ در زمان اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها تاکید کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: فتنه‌گران و ضدانقلاب‌ها با توجه به شکست سنگین در فتنه سال 88 از فضای اجرای هدفمندکردن یارانه‌ها سودی نخواهند برد.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، عدالت اجتماعی را از مهم‌ترین نتایج اجرای این طرح در کشور برشمرد و گفت: با سیستم فعلی پرداخت یارانه افرادی که تمکن و قدرت بیشتری دارند از انرژی بیشتر استفاده می‌کنند که این مسئله با عدالت سازگار نیست.
امام جمعه تبریز کنترل اسراف را از دیگر نتایج اجرای موفق این طرح در کشور برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه با وجود تاکیدات خاص در اسلام مبنی بر عدم اسراف، این مسئله در کشور وجود دارد و هدفمند‌کردن یارانه‌ها موجب می‌شود تا در بخش انرژی صرفه‌جویی صورت گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی یادآور شد: ارتقای شاخص‌های زیست محیطی و بهبود شرایط محیط زیست از دیگر نتایج اجرای این طرح است چرا که با کاهش مصرف سوخت محیط زیست نیز کمتر آلوده خواهد شد.
آیت‌الله مجتهد شبستری با بیان اینکه اجرای این طرح در کشور عوارضی خواهد داشت، یادآور شد: دولت در این راستا اقدامات جبرانی خاصی از جمله کنترل قیمت و عدم افزایش قیمت در 22 کالای اساسی را مورد توجه قرار داده است که این حرکت اقدام جبرانی خوبی است.
وی افزود: دستگاه قضایی نیز در راستای برخورد با سودجویان قول مساعدت داده است و بسیج مستضعفین نیز آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه کارشکنی در مسیر اجرای این طرح اعلام کرده است.
امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی در زمان اجرای این طرح تصریح کرد: کنترل افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها حداکثر تا 10 درصد و نیز عدم افزایش قیمت مترو و بلیط اتوبوس از تدبیرهای خوبی است که در مسیر جبران عوارض احتمالی این طرح صورت خواهد گرفت.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با وجود تمام تدابیر احتمالی، برخی تنش‌ها در جامعه وجود خواهد داشت و با واقعی شدن قیمت‌ها نگرانی‌هایی وجود دارد که بخشی از این نگرانی‌ها توهمی است.
وی همچنین با اشاره به تبلیغات سوء ضدانقلاب در مورد هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: در سایت‌ها و شبکه‌های مختلف ضدانقلاب و معاند، هدفمند‌کردن یارانه‌ها به عنوان بهانه جدیدی برای حمله به دولت مورد استفاده قرار می‌گیرد و در چنین شرایطی مسئولان مختلف باید همراه و همگام با یکدیگر در راستای کاهش عوارض احتمالی این طرح و موفقیت آن تلاش کنند.
امام جمعه تبریز احتمال برخی تحرکات شورش‌های خیابانی را در زمان اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها را بعید برشمرد و گفت: با وجود تحریک و پیش‌بینی معاندان این احتمال بسیار ضعیف است چرا که در فتنه سال گذشته شکست مفتضحانه این افراد و جریان‌ها در توطئه‌افکنی مشاهده شد ولی باید هوشیاری و تدابیر لازم در این راستا از سوی مسئولان صورت گیرد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا