.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 236
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449697
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 9:0 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: فتنه‌گران سال گذشته در حقیقت ملی مذهبی‌های مخالف اصل ولایت فقیه بودند که از ابتدای انقلاب با این اصل مترقی عناد داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در همایش روحانیون عقیدتی سیاسی منطقه پنج شمال‌ غرب نیروی انتظامی بر ضرورت روشنگری روحانیون عقیدتی در میان پرسنل نیروی انتظامی تأکید کرد.

*فتنه‌گران، ملی مذهبی‌های مخالف اصل ولایت فقیه بودند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به فتنه سال گذشته تصریح کرد: فتنه‌گران در حقیقت ملی مذهبی‌های مخالف اصل ولایت فقیه بودند که از ابتدای انقلاب با این اصل مترقی عناد داشتند.
وی افزود: این عده افرادی نظیر مقدم مراغه‌ای‌ها و بنی‌صدرها بودند که اصل مترقی قانون اساسی را قبول نداشته و تنها هدفی که دنبال می‌کردند، ساقط کردن نظام بود.
امام جمعه تبریز در ادامه گفت: فتنه‌گران سال 88 شعار اسلامی و انقلابی «سیاست ما عین دیانت ماست» را نپذیرفته و معتقدند که روحانی نباید کاری به زمامداری داشته باشد بلکه باید در مساجد به روضه‌خوانی بپردازد.

*دشمن تضعیف ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده است
امام جمعه تبریز گفت: دشمن تضعیف ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده است و از راه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به ولایت فقیه داشته است.
وی افزود: استکبار جهانی چون از ولایت فقیه سیلی خورده است در‌صدد تضعیف ولایت فقیه است و از طرح‌هایی که در این راستا باشد نیز حمایت می‌کند.
امام جمعه تبریز گفت: به غیر از ادله عقلی و نقلی باید برکات ولایت فقیه در جامعه تبیین شود و روحانیون عقیدتی باید برکات ولایت فقیه را در میان نیروهای انتظامی بیان کنند.
وی اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی از برکت ولایت فقیه است و فتنه اخیر توسط ولایت فقیه کنترل و هدایت شد.

*سفر رهبری به قم فصل تازه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی گشود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سفر مقام معظم رهبری به قم و استقبال بی‌نظیر مردم و طلاب از ایشان فصل تازه‌ای در انقلاب اسلامی گشود.
وی اظهار داشت: دشمن شایعه‌سازی می‌کرد که میان ولایت فقیه و مراجع اختلاف افتاده است و این سفر 10 روزه و دیدارهای مختلف توطئه‌ها را خنثی کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: در تاریخ به غیر از امام راحل در جامعیت، درایت، تیزهوشی و دوراندیشی فردی مانند رهبر معظم انقلاب وجود نداشته است.
امام جمعه تبریز یادآور شد: بیانات ایشان در قم سخنان ساده‌ای نبود و این بیانات حکیمانه در حقیقت منشوری برای روحانیت است.

*وظایف خطیر روحانیت در شرایط کنونی باید مورد توجه قرار گیرد
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وظایف خطیر روحانیت در شرایط کنونی باید مورد توجه قرار گیرد و باید‌ با بصیرت‌افزایی درونی به دیگران نیز بصیرت بدهیم.
آیت‌الله مجتهد شبستری با تأکید بر رسالت مسئولان نیروی انتظامی در مسائل اخلاقی گفت: مسئولان انتظامی کشوری و استانی برای امنیت اخلاقی وعده‌هایی داده‌اند و در حالی که بد‌حجابی یک معضل شده و جوانان از روی ناآگاهی در دام استکبار افتاده‌اند، باید اقدامات جدی صورت گیرد.
وی با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در امر عفاف و حجاب گفت: در کنار کار فرهنگی باید برخورد نیز در نظر گرفته شود و نحوه برخورد نیز از طرف روحانیون عقیدتی آموزش داده شود.

*نیروی انتظامی در کنار اقتدار باید عطوفت نیز داشته باشد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: نیروی انتظامی در کنار اقتدار باید عطوفت نیز داشته باشند، در کلانتری‌ها برخورد خوب و مناسب با مردم صورت گیرد و شکایات مردمی با برخورد احسن دریافت شود.
وی یادآور شد: نیروی انتظامی باید مظهر رحمت برای مظلومان و مظهر شدت در برابر مجرمان باشد، مسئولان عقیدتی باید مبانی دینی در برخورد با افراد مختلف را به نیروی انتظامی آموزش دهند.
آیت‌الله مجتهد شبستری، روحیه‌دهی و تقویت اراده در میان پرسنل نیروی انتظامی را موجب کارایی بیشتر آنان دانست و گفت: خدمت بهتر و انجام وظایف محوله به نحو احسن در سایه روحیه مطلوب پرسنل و سربازان صورت خواهد گرفت و این تقویت اراده و روحیه رسالت روحانیون عقیدتی است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا