.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 268
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449729
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 10:25 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/8/17 ساعت 6:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک دلال دون پایه محافل آمریکایی از اینکه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران عدم سازش با استکبار است ابراز ناخرسندی کرد.
به گزارش جهان، روزنامه کیهان امروز نوشت:هوشنگ امیراحمدی در مصاحبه با رادیو بی بی سی گفت: وقتی آقای خامنه ای می گوید مشکل ما با آمریکا بنیادی است، حرفی این وسط برای مذاکره نمی ماند. آمریکا می خواهد تحریم کند، ایران هم می خواهد استکبار را از بین ببرد.
وی درباره بازسازی مذاکره ضمن تحویل گرفتن خود گفت: من با حکومت اسلامی مشکل دارم. اما چرا روشنفکران فرهنگ جدیدی نمی سازند. من انتظارم از اصلاح طلبان خیلی بیشتر است تا دست راستی ها. اما نکته ای که مهم است این است که ما موفق نبودیم. دوستانی که در اطراف من در شورای آمریکائیان و ایرانیان هستند، هیچ وقت قدرت این را که رابطه درست کنند، نداشتند. من البته افتخار می کنم که با دوستانم در شورا خانم مادلین آلبرایت وزیر خارجه وقت را برای سخنرانی آوردیم.
وی همچنین با حمله به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور گفت: مشکل او همان حرف هایی است که علیه اسرائیل می زند و این برمی گردد به همان فرهنگ مبتذل مظلومیت ]![ که احمدی نژاد زاده و پرورده آن است. من کجا گفته ام احمدی نژاد شبیه دکتر مصدق است. این را از متن صحبت های من بیرون آوردند. من نمی خواستم احمدی نژاد را با دکتر مصدق مقایسه کنم. هیچ آدم دیوانه ای نمی آید مصدق را با احمدی نژاد مقایسه کند ]![ هدفم این نبوده که خدای نکرده چنین مقایسه ای بکنم.
یادآور می شود برخی عناصر لابیت و دلال مسلک که در دولت های سازندگی و اصلاحات فرصت کارچاق کنی برای عناصری نظیر امیراحمدی فراهم کرده بودند، تلاش داشتند شرایط مشابهی را در دولت اصولگرا فراهم کنند اما اظهارات اخیر امیر احمدی نشان می دهد این تحرکات به بن بست خورده است.
گفتنی است در پی تلاش مشایی برای نزدیکی با هوشنگ امیراحمدی و امتیاز دادن های -بخوانید باج دادن های- دفتر رئیس جمهور به وی، روزنامه کیهان و ارائه اسنادی درباره هویت ضدانقلابی و آمریکایی هوشنگ امیراحمدی نسبت به روابط نزدیک وی با اسفندیار رحیم مشایی هشدار داده بود و معلوم نیست اکنون که هوشنگ امیراحمدی بار دیگر با صراحت به هویت واقعی خود اعتراف کرده است جناب مشایی در مقابل تلاش های سوال برانگیز خود برای برقراری ارتباط نزدیک با این عامل شناخته شده دشمن چه توجیهی دارد؟!


مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا