.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید دیروز : 578
  • کل بازدید : 1451354
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/19    ساعت : 1:28 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

کارشناسان معتقدند اظهارات اخیر محسن هاشمی را می‌توان نوعی اقدام علیه امنیت ملی با تشویق اغتشاگران به بازسازی درگیری‌های خیابانی دانست؛ مساله‌ای که به جز مهدی هاشمی جمعی دیگر از فعالان اصلاح‌طلب در سال گذشته به این جرم، در دادگاه انقلاب محاکمه و روانه زندان شدند.به گزارش شبکه ایران، محسن هاشمی رفسنجانی درحالی که تنها یک روز از سخنان فرمانده نیروی انتظامی کشور که طی آن از آغاز فعالیت‌ ستادهای فتنه اقتصادی خبر داده بود، می‌گذرد، از احتمال آشوب‌های خیابانی پس از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها خبر داد.

رئیس شرکت متروی تهران در نشست مطبوعاتی دوازدهمین همایش بین‌المللی حمل و نقل ریلی، ضمن تهدید به ایجاد درگیری و آشوب در ایستگاه‌های قطار شهری، گفت: "اگر پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها مترو قادر به پاسخگویی به نیاز مسافران نباشد، شاهد بروز اغتشاشات و شورش‌های اجتماعی خواهیم بود."

وی همچنین با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی مشخص و توسعه زیرساخت‌ها برای اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های حمل و نقل برای اجرای این قانون لازم بود قبل از اجرا انجام می‌شد تا در شرایط موجود و پس از اجرای این قانون، تنش کمتری در جامعه ایجاد شود.

این اظهارنظر محسن هاشمی درحالی مطرح شده که روز گذشته، "سردار اسماعیل احمدی‌مقدم" در جمع جامعه وعاظ کشور در بخشی از سخنان خود به فتنه اقتصادی اشاره کرد و گفت: ضرب‌آهنگ فتنه اقتصادی شروع شده است.

نمایندگان مجلس نیز بارها بر تلاش جریان فتنه 88 بر ایجاد اخلال در طرح هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید کردند.

در همین زمینه، حجت‌الاسلام "حسن ملک محمدی" نماینده مردم دامغان در مجلس هم در گفت‌وگو با شبکه ایران با اشاره به نزدیک شدن به زمان اجرای قانون مهم هدفمند کردن یارانه‌ها، گفته بود که عناصری که در انتخابات ریاست جمهوری دهم نتوانستند به اهداف خود برسند و در نتیجه فتنه 88 را ایجاد کردند، قطعا در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها سنگ اندازی و کار شکنی می‌کنند.

همزمانی سخنان محسن هاشمی با تصمیمات غرب

این اظهارات محسن هاشمی از آن جهت که با گزارش چند سفارتخانه مهم اروپایی در تهران درباره تحریمها همزمان شده نیز جالب توجه است.

بنابر گزارش خبرنگار شبکه ایران از یک منبع آگاه امنیتی، چند سفیر اروپایی در تهران که مامور ارزیابی ثمردهی تحریمها در داخل کشور و گزارش آن به اتحادیه اروپا بوده اند در گزارش اخیر خود به افسران اطلاعاتی-جاسوسی کشورهای متبوع خود، از عدم تاثیر تحریمها بر فضای روانی داخلی خبر داده و همزمان بر لزوم تمرکز سیاستهای غرب بر اجرای طرح هدفمندی در داخل ایران تاکید کرده اند.

آنان در گزارش خود مدعی شده بودند که در صورت اجرای این طرح می توان زمینه را برای ایجاد آشوب فراهم کرد.

کارشناسان معتقدند اظهارات اخیر محسن هاشمی را می‌توان نوعی اقدام علیه امنیت ملی با تشویق اغتشاگران به بازسازی درگیری‌های خیابانی دانست؛ مساله‌ای که به جز مهدی هاشمی، جمعی دیگر از فعالان اصلاح‌طلب در سال گذشته به این جرم در دادگاه انقلاب محاکمه و روانه زندان شدند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا