.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 182
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1446964
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 6:38 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شکایت فتنه‌گران از مسئولان امنیتی را فرافکنی عنوان کرد و گفت: فتنه گران برای اعمال فشار به قوه قضاییه به شکایت از سربازان گمنام امام زمان(عج) روی آورده اند.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و دشت مغان و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در واکنش به نامه جمعی از سران فتنه سبز به قوه قضائیه مبنی بر شکایت از مسئولان امنیتی و سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: یکی از دلایل عمده عنوان سران فتنه بر این افراد این است که در اطراف آنها افرادی از دایره افراطیون مشارکت و سازمان مجاهدین قرار گرفتند.

وی افزود: ‌متاسفانه علی‌رغم هشدار پی‌درپی و عدم توجه این افراد به هشدارها، مصیبت‌ها و هزینه‌های میلیاردی بر نظام تحمیل شد.

این نماینده مجلس هشتم قصد اصلی این افراد که اقدام به نوشتن این نامه‌ها می‌کنند را مظلوم‌نمایی عنوان کرد.

اسماعیلی در ادامه گفت‌وگوی خود به خبرنگار فارس گفت:‌ از افرادی که با دیدگاهی مبنی بر اینکه این نظام نمی‌تواند دوام داشته باشد و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود، وارد عمل می‌شوند نباید انتظاری بیش از نوشتن اینگونه شکایات و اطلاعیه‌ها، داشت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه وظیفه ذاتی وزارت اطلاعات رسیدگی به اقدامات قانون‌شکنان است، خاطرنشان کرد: نامه اخیر این افراد به قوه قضائیه علیه سربازان گمنام امام زمان(عج) که از جان خود برای دفاع از شرف نظام می‌گذرند و از هرگونه جناح‌بازی مبرا هستند؛ ظلم دیگری بر نیروهای ارزشی ماست.

اسماعیلی همچنین یادآور شد: ‌این افراد با زیر سؤال بردن اقدامات ارزشی سربازان گمنام امام زمان می‌خواهند به ما آسیب برساند.

نماینده گرمی در مجلس این موضوع را نوعی فرافکنی دانست و گفت: ‌قوه قضائیه باید در این زمینه قاطعانه برخورد و عمل کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی خاطرنشان کرد: اگر قوه قضائیه با کسانی که در فتنه اخیر به نظام آسیب زدند برخورد نکند تکرار این اتفاقات بعید نیست.

وی افزود: قوه قضائیه باید در این زمینه قاطعانه برخورد کند تا اطمینان مردم به این قوه جلب شود چراکه درحال حاضر که انتظارات از قوه قضائیه برآورده نشده است.

اسماعیلی ادامه داد:‌ ملت ما منتظرند با افرادی که با اقدامات سیاسی مقابل مردم ایستاده‌اند برخورد شود ولی متاسفانه گاهی دیده می‌شود برخوردی حتی در حد یک احضار نیز با برخی از آنها صورت نگرفته است.

این نماینده مردم هشتم خاطرنشان کرد: برخی می‌خواهند با اعمال فشار بر قوه قضائیه کاری کنند که این قوه گناهان آنها را نادیده بگیرد ولی امیدواریم قوه قضائیه هوشیار و هوشیارتر در این زمینه اقدام کند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا