.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 147
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460072
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 7:27 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

نماینده مردم سنندج در مجلس با محکوم کردن حادثه تروریستی سنندج گفت: مردم کردستان در مقابل هر نوع توطئه‌ای هوشیارند و این اقدام وحشیانه در حمله به مردم بی‌دفاع نشانگر بی‌اعتقادی عاملین به باورها و جایگاه مردم است

عبدالجبار کرمی نماینده مردم سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس«توانا» در خصوص حادثه تروریستی در سنندج که خود نیم ساعت بعد از حمله تروریستی در محل حادثه حضور داشته، گفت: دو نفر تروریست با اسلحه کلاشنیکف بعد از هدف قرار دادن مأموران راهنمایی و رانندگی و مردم عابر متواری شده‌اند.

وی افزود: این حمله ساعت 17 بعد از ظهر روز پنج‌شنبه در میدان اصلی سنندج (میدان آزادی) اتفاق افتاده و مجروحان در بیمارستان بعثت سنندج بستری هستند.

نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران با اعلام شهادت 5 مأمور راهنمایی و یک عابر پیاده، اضافه کرد: 9 نفر مجروح شده بودند که یکی از آنها شهید شد و تعداد مجروحان در حال حاضر 8 نفر است که از این تعداد 3 نفر مأمور راهنمایی و رانندگی و بقیه عابران پیاده هستند.

وی با عنوان اینکه شواهد نشانگر عمدی بودن حمله به مردم بوده است، اظهارداشت: تروریست‌ها خواسته‌اند به نحوی در این حمله نظام را مقصر نشان دهند.

کرمی با اشاره به اینکه مردم کردستان در مقابل هر نوع توطئه‌ای هوشیارند، افزود: مردم می‌دانند که عاملان هیچ اعتقادی به حق و جایگاه مردم ندارند.

وی در خصوص عاملین این حمله تروریستی گفت: ظاهراً تمامی گروه‌های سیاسی اپوزیسیون این حرکت را محکوم کرده‌اند و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

نماینده سنندج با تسلیت به خانواده‌های داغدیده در این اقدام تروریستی، عنوان کرد: این اقدام وحشیانه در حمله به مردم بی‌دفاع نشانگر بی‌اعتقادی عاملین به باورها و جایگاه مردم است.

وی با اعلام اینکه حمله به مردم و ماموران کیوسک راهنمایی و رانندگی که اصلا مسلح نیستند و حتی یک افشانه گاز اشک آور نیز ندارند فقط در جهت ایجاد رعب و وحشت است، اضافه کرد: دست‌هایی در کار است تا از شرایط امنیتی موجود در استان سوءاستفاده کنند و با تشدید ناامنی بهره برداری خود را از شرایط بیشتر کنند.

کرمی با اشاره به اینکه مردم کردستان از این حرکت منزجرند، تصریح کرد: این اقدام تروریستی احساسات مردم را جریحه دار کرده و هیچ ارتباطی با مردم کردستان ندارد؛ مردم کردستان همواره چنین اقداماتی را محکوم کرده‌اند.

وی با درخواست از مسئولان در برخورد قاطعانه با مسببین این اقدام تروریستی، خواستار شد که در این رابطه با عجله برخورد نشود.

 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا