.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 449
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449910
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 3:54 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 93/4/12 ساعت 8:31 ص نویسنده : ایمان احمدی

روزنامه الحیات چاپ لندن در گزارشی با عنوان "قاسم سلیمانی، قوی ترین مسئول امنیتی در خاورمیانه" نوشت: ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در پی کسب تجربیات فراوان از جنگ عراق، افغانستان و بعد از آن جنگ 2006 حزب الله و اسرائیل و امروز در سوریه و عراق، توانسته است لقب قوی ترین مسئول امنیتی خاورمیانه را به دست آورد و توانسته وحشتی را در دل آمریکا و دشمنان ایران بیندازد.

 

 

این روزنامه سعودی در ادامه نوشت: این ژنرال ایرانی تمام جان خود را وقف خدمت به انقلاب اسلامی و حفظ نظام در کشورش کرده و رهبر عالی ایران، سال 2005 او را "شهید زنده" خوانده است.

 

 

طبق نوشته الحیات، یک دیپلمات فرانسوی درباره قاسم سلیمانی می گوید: سلیمانی، سوریه را مثل کف دست خود می شناسد گویا در آنجا به دنیا آمده و عراق را نیز همینطور.

 

 

طبق ادعای این گزارش، یک مقام عراقی سال گذشته به روزنامه نیویورکر گفته بود که در سال 2006 و بعد از جنگ لبنان و اسرائیل که در آن زمان کشتار آمریکایی ها کم شده بود، سلیمانی به یکی از فرماندهان آمریکایی نامه ای فرستاده و در آن نوشته بود: «امیدوارم در این مدت در بغداد در آرامش و امان بوده باشید، من در بیروت مشغول کار دیگری بودم.»




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا