.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 80
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1446862
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 2:15 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/5/20 ساعت 4:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: نظام اسلامی ایران را مقدمه ظهور آقا امام زمان (عج) می‌دانم.به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مردم ولایت‌مدار شهرستان رامسر که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ولایت‌مداری در مردم استان مازندران به ویژه شهرستان رامسر به عینه مشخص و این مسئله از تعداد بالای شهدای این شهرستان کاملا مشهود است.
وی اظهار داشت‌: در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه قرآن هستیم و این عبادت برای این است که ما به خداوند نزدیک‌تر باشیم و از برکات آن بیشتر استفاده کنیم.
نوری همدانی ادامه داد: عبادت انسان را قوی‌تر و محکم‌تر می‌کند و مردم از روزه گرفتن و نماز خواندن برای انجام امور زندگی خود کمک بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: علمای بزرگ عبادت را به سه قسم معرفت محبت و عبادت تقسیم کردند و در ابتدا باید خداوند را درست بشناسیم و درس توحید را در جهان بخوانیم، این مقدمه عبادت است.
این مجتهد بزرگ بیان داشت: هر چقدر خدا را بیشتر بشناسیم به او نزدیک‌تر می‌شویم، آنچه بلوغ به شمار می‌رود که با گذشتن از مراحل مختلف به درجه‌ای دست یابد و محبت خدا در دل باشد.
وی درباره حب خداوند نیز بیان داشت: انسان به صورت فطری زیباپسند است و منظور زیبایی‌های مادی نیست، خداوند دارای حد اعلای زیبایی است و انسان به صورت فطری به سوی خدا گرایش دارد.
نوری‌همدانی تصریح کرد: چهره انسان بزرگ‌ترین حجت و دلیل بر وجود خداوند است و سازمان وجود انسان به حکمت خداوند موجود شده است.
وی ادامه داد: هیچ وقت مادیات انسان کامل را سیر نمی‌کند و این معنویات است که انسان را سیر می‌کند، نخستین وسیله دوست داشتن خداست.
نوری‌همدانی یادآور شد: هر کس خدمت مختصری برای شما انجام دهد، شما تا آخر عمر سپاسگزار خدمت وی می‌شوید، پس این نعمت‌های خداوند قابل تقدیر بسیار بالایی است و ما همواره باید شکرگزار نعمتهای خدا باشیم.
آیت‌الله نوری‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود درباره رژیم گذشته و خوش‌گذرانی‌های آنان بیان داشت: مردم از نظر فرهنگی ضعیف و در فقر مادی بودند، سردمداران رژیم در فکر ساختن کاخ‌های بزرگ و مجلل خود بوده که امام راحل توانستند این مشکل بزرگ را از سر را برداشته و دست بیگانگان را از کشور کوتاه کردند.
وی اظهار داشت: امام توانستند برای نخستین بار در این مملکت یک حکومت اسلامی، ولایی برپا کنند، نظامی که اکنون بر ایران اسلامی حاکم است.
نوری‌همدانی تصریح کرد: اکنون آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مقام معظم رهبری نایب ولایت است، تسخیر انرژی هسته‌ای، صنایع نظامی، دفاعی، عمران و آبادای و دیگر پیشرفت‌های مادی و معنوی در طول 30 سال انقلاب اسلامی از برکت این نظام است.
وی در پایان بیان داشت: من این نظام را مقدمه ظهور آقا امام زمان (عج) می‌دانم، ایران اسلامی امروز با قدرت و در سال همت و کار مضاعف قدرت خود را بیشتر از گذشته نشان خواهد داد.



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا