.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 245
  • بازدید دیروز : 759
  • کل بازدید : 1450465
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/17    ساعت : 12:37 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 92/3/22 ساعت 8:2 ص نویسنده : ایمان احمدی

این مرکز وابسته به رژیم صهیونیستی طی گزارشی تحلیلی به بررسی و ابعاد سنجی موقعیت سعید جلیلی یکی از هشت کاندیدای مطرح در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران پرداخت.مرکز مطالعاتی میر آمیت وابسته به رژیم صهیونیستی ???? ????? ???????? ?????? ?"? ???? ???? ???? طی گزارشی تحلیلی به بررسی و ابعاد سنجی موقعیت سعید جلیلی یکی از هشت کاندیدای مطرح در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

 
بر اساس این گزارش سعید جلیلی دیپلماتی یکنواخت و خسته کننده قلمداد شده که قرار است با شیوه های مردم فریبی و شگردهای رسانه ای، اقبال عمومی جامعه را از آن خود نموده و رییس جمهور ایران شود.

 

این گزارش با بررسی دقیق ویژگی های جلیلی به ترسیم نقاط قوت و ضعف او مبتنی بر نظر "امیر محبیان" یکی از کارشناسان روزنامه رسالت پرداخته و نقاط ضعف وی را در پنج محور بررسی می نماید:
 
1.    تجربه کم اجرایی. (?????? ?????? ????)

2.    عدم قاطعیت و قدرت از لحاظ اقدام عاجل. (?????? ????????, ???? ?? ???????? ??????, ?????? ??????. ???? ?? ????? ????? ????? ????? ??????? ????? ????????, ??? ????? ????? ?????? ??????.)

3.    روابط عمومی غیر فعال. (???? ????? ????-??????)

4.    پیگیری غیر عملی عدالت. (????? ??? ????-?????)

5.    عدم شناخت عمومی جامعه. (?????? ????? ?? ????? ????)

 

در ادامه به بررسی نقاط قوت جلیلی پرداخته و آنها را در سه محور جمع بندی می کند:

1.    جوان بودن. (??? ????)

2.     عدم سوء پیشینه و سوابق منفی. (??? ?? ??? ?????, ?? ?????? ?? ?????? ??????? ???? ???? ?? ???? ??? ????? ???? ?????? ?? ??????)

3.    دارابودن تصویر مثبت به ویژه جانبازی و از خود گذشتگی به همراه ادب، آرامش شخصیت و سرسپردگی به ولایت فقیه. (??? ??? ????? ????? ???? ?????? ????????? ??? ???? ??? ?????? ?????-?????, ?????? ?????? ???, ????? ?????? ?????? ???????? ?????? ??? ?????)

 
این گزارش در ادامه به بررسی سوابق جلیلی پرداخته و او را به عنوان فارغ التحصیل دکترای دانشگاه امام صادق علیه السلام (???? ????) که دکترای خود را با اندیشه سیاسی در قرآن عجین و بر سیاست خارجی منطبق با جهان بینی اسلامی تاکید دارد، معرفی می نماید. (????? ???????? ??? ???? ?????? ???????? ?????? ??????? ???????? ???? ?????? ????????)

در این گزارش به صورت مفصل به همسویی مواضع جلیلی با رهبری انقلاب پرداخته و رقیب اصلی وی در انتخابات "محمدباقر قالیباف"‌ ارزیابی می شود.



 
این گزارش ضمن بررسی پیرامونی تبلیغات انتخاباتی به ابتکارعمل جلیلی در فضای سایبر اشاره و جنبش وبلاگی او را مورد ارزیابی قرار داده و شعار حامیان بلاگری وی را با عنوان "هر وبلاگ یک ستاد حمایت از دکتر جلیلی است" (?? ???? ??? ??? ????? ??"? ?"????) را نقد می نماید.

 
این گزارش در ادامه به بررسی و تاثیرات حضور سایبری جلیلی پرداخته و عدم تمرکز او بر تهران و حضور بلاگرهای حامی اور در استان ها و شهرستان های دوردست را ارزیابی می نماید.

 
این گزارش در ادامه به سایر وجوه حضور سایبری حامیان جلیلی اشاره نموده و به این موضوع اشاره می کند که حامیان جلیلی علاوه بر فعالیت وبلاگ نویسی، حضور انبوه خود را به شبکه های اجتماعی گسترش داده و با کثرت موجودیت حساب در فیس بوک، توییتر و گوگل پلاس به فعالیت تبلیغی برای این کاندیدا اقدام می نمایند.(????? ??????? ?????? ??????? ??????? ????? ?"???? ?? ??????? ?????? ???????? ???? ??????? ????????, ???????, ????????? ?????? ????.)

 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا