.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 140
  • بازدید دیروز : 586
  • کل بازدید : 1446922
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/10    ساعت : 4:37 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 92/2/30 ساعت 7:24 ص نویسنده : ایمان احمدی

خودشیرینی های آقازاده ای که نور چشم رادیو فرداست

رادیو دیروز: خودشیرینی های علی مطهری برای آقای رفسنجانی، باز هم او را به تیتر یک رادیو فردا تبدیل کرد.

رادیو فردا این روزها هوادار سرسخت رفسنجانی شده، تا جایی که حتی اکبر گنجی هم که لقب عالیجناب سرخپوش را به وی اهدا نموده بود، در مقاله ای خواهان تقدیر و تمجید جدی از رفسنجانی شد. آیه الله جنتی از طرفی در خطبه های نماز جمعه اخیر تهران، اعلام نموده  اند که نامزد ریاست جمهوری نباید با بنز تردد نماید.
رادیو فردا به دنبال پاسخی مناسب برای ایشان بود اما منتظر ماند تا از درون نظام به این گفته ها پاسخ داده شود و انتظارش با نتیجه ای شیرین پایان یافت! فرزند یکی از تئوریسین های ترور شده نظام که به دست گروهک های دست پرورده آمریکایی ها شهید شد، حال به سخنگوی آنان در داخل کشور تبدیل شده و گاه و بیگاه افاضاتش موجبات برپایی جشن و پایکوبی در رادیو فردا و سایر رسانه های اپوزیسیون خارج نشین را فراهم می نماید.
رادیو فردا با شعف هرچه تمام تر از قول او می نویسد:

"اکنون نیز علی مطهری می‌گوید که فکر نمی‌کند «پژوی آقای جنتی ارزان‌تر از بنز آقای هاشمی باشد» و این‌که بنزی که آقای هاشمی سوار می‌شود برای 20 سال قبل است و قیمتی در حد پراید دارد. وی افزود: «بحث آن است که به آقای هاشمی می‌گویند باید با این ماشین ضد گلوله بروی. این تیم حفاظت است که مشخص می‌کند و این تصمیم بنا بر موقعیت ایشان گرفته می‌شود.» این نماینده مجلس در نهایت گفت: «صحبت‌های آقای جنتی به نظرم سخیف بود. این اظهارات نه در شان خود ایشان و نه در شان نماز جمعه و نه منطقی بود... نوعی عوام فریبی؛ در انتخابات گذشته هم مردم را فریب دادیم و آراء را به سمت دیگری سوق دادیم که به این بدبختی‌ها رسیدیم."

در مورد گفته های علی مطهری چند نکته لازم به ذکر است:

• آقای هاشمی در ذهن همه مردم ایران (چه علی مطهری ها بخواهند چه نخواهند) فردیست که با تجملات زندگی می کند و اینکه از طرفی ادعا شود بنز وی ضد گلوله است و از طرفی قیمتش را کمتر از یک پراید ذکر کنند، با عقل هیچ انسان عاقلی سازگار نخواهد بود! البته وی در پایان گفته هایش با توهینی آشکار همه مردم را جاهل فرض کرده و عنوان نموده حکومت مردم را فریب داده: "در انتخابات گذشته هم مردم را فریب دادیم"، لذا از او بعید نیست قصد فریب دادن مردم را داشته باشد  و از آنجا که دروغگو کم حافظه هم هست، در جریان این فریبکاری، پس از استفاده از لفظ ضد گلوله، قیمت همان ماشین را پایین تر از قیمت پراید ذکر می نماید!

• رادیو فردا از قول علی مطهری نوشته: "معتقدم آقای هاشمی رفسنجانی تایید صلاحیت می‌شود. زیرا اگر نشود اصل انقلاب و نظام زیر سوال می‌رود. همان‌طور که اگر آقای مشایی قرار باشد تایید صلاحیت شود، باز هم اصل نظام زیر سوال خواهد رفت". اینکه رادیو فردا به گفته های فردی استناد می کند که که خود در جریان بررسی صلاحیت های انتخابات مجلس اخیر، ردّ صلاحیت شده و بعد بخواهد برای شورای نگهبان تعیین تکلیف کند که چه کسانی را رد یا تایید صلاحیت نماید هم بیشتر شبیه به همان جوک هاییست که آیه الله جنتی در خطبه ها ذکر کرده اند: "‌برخی از کاندیداهای سرشناس ریاست‌جمهوری حرف‌هایشان در حد جوک است". باید در پاسخ به رادیو فردا گفت قرار نیست مواضع انسانها همیشه ثابت بماند که اگر فردی دارای مقامی بوده باشد، همیشه بتواند با استناد به همان مسوولیت، خود را دارای صلاحیت معرفی نماید. نمونه بارز آن هم دیدگاه خود رادیو فردا نسبت به هاشمی است. وی قبلاً فردی منفور بود و امروز، تمام بودجه رادیو فردا صرف تبلیغ انتخاباتی برای وی می شود!

• رفت و آمد با پژو برای کسی مانند آیه الله جنتی تناقض دیگریست که رادیو فردا به آن استناد کرده چرا که جایگاه رئیس شورای اجرایی و تشخیصی نگهبان، به مراتب حساس تر از مجمع مشورتی تشخیص مصلحت نظام است. و اگر کسی قرار باشد با ماشین ضدگلوله تردد نماید، آیه الله جنتی است نه رفسنجانی. همچنین اگر پژو که یکی از رایج ترین خودروهای شخصی ایران است،  قرار باشد ماشین اشرافی ای تلقی گردد، آنگاه همه ایرانیان زندگی اشرافی خواهند داشت و در نتیجه، بر این مسأله هیچ ایرادی مترتب نخواهد بود! جهل نسبت به این موضوع اگرچه برای رادیو فرداییهایی که سالهاست در ایران زندگی نمی کنند، کاملاً طبیعیست اما باید از مطهری پرسید، او چگونه از این موضوع بی خبر است، در عین اینکه نام نمایندگی مردم را هم یدک می کشد؟

در پایان توصیه رادیو دیروز به رادیو فردا آنست که با طناب پوسیده علی مطهری ها، خود را روانه ته چاه نکند چرا که وی زمانی خود را یکی از منتقدین جدی خاندان هاشمی معرفی می نمود و حال نیز مشغول نان خوردن به نرخ روز است که فضا را مناسب حمایت از هاشمی دیده است! او همان کسی است که روزی در جلسه علنی مجلس که به طور زنده از رادیو پخش می شد به آقای کوچک زاده (که ایشان هم نمایندگی مردم تهران را بر عهده دارند) اهانت هایی باور نکردنی نثار نمود! الفاظ زشتی مانند "خفه شو"، "بتمرگ" و "پفیوز"!  مخاطبی که این کلمات را از مجلس شورای اسلامی می شنید از خود می پرسید، چگونه  مجلسی که در کلام امام قرار بود عصاره فضائل ملت باشد، حال استفاده از ادبیات فیلم های قبل از انقلاب در آن مشاهده می شود! لذا جهت حفظ آبروی رادیو فردا، بهتر است که اگر چنین فرد اهانت کننده ای، در مورد فرمایشات آیت الله جنتی، عنوان "سخیف" را به کار برده، هیچ گونه استنادی به آن صورت نپذیرد، چرا که ضررش از منفعتش بیشتر است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا