.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 219
  • بازدید دیروز : 480
  • کل بازدید : 1459135
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/27    ساعت : 10:29 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 92/2/22 ساعت 4:13 ع نویسنده : ایمان احمدی

بی بی سی با بیان اینکه "هاشمی برای پیروزی نیازمند ائتلاف وسیعی است" خواستار حمایت گسترده از وی در برابر جریان اصولگرایی شد.

بی بی سی فارسی در گزارشی با عنوان "بازگشت رفسنجانی به خط مقدم سیاست" از کاندیداتوری آقای هاشمی استقبال کرده و خواستار حمایت همه جانبه از وی شد.

 


در ابتدای این گزارش آمده است: «پس از ماه ها شک و تردید سرانجام سیاستمدار کهنه کار خط میانه کاندیداتوری خود را برای پست ریاست قوه مجریه اعلام کرد. بازگشت اکبر هاشمی رفسنجانی به خط مقدم سیاست بدون تردید تهدیدی جدی برای اصولگرایان حاکم محسوب خواهد شد. رفسنجانی 79 ساله سابقه دو دوره ریاست جمهوری، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجلس خبرگان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت را در اندوخته خود دارد.»

 

 


بی بی سی، حمایت هاشمی از اغتشاشات 88 را عامل اصلی اختلاف اصولگرایان با وی عنوان کرده و می نویسد "اصولگرایان از دست هاشمی ناراضی و عصبانی هستند".

 


این گزارش با تعریف و تمجید از مسن ترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه یافته است: «طی ماه گذشته رفسنجانی زیر شدیدترین بمباران سیاسی و رسانه ای محافظه کاران بوده تا شاید از نام نویسی در انتخابات منصرف شود. در صحنه سیاسی ایران، رفسنجانی همیشه به عنوان عالی ترین نمود عملگرایی زیرکانه و مصلحتی شناخته شده است.»

 


بی بی سی خواستار حمایت از هاشمی رفسنجانی شده و تاکید کرد: «برای اینکه رفسنجانی این بار پیروز شود او نیازمند ائتلاف وسیعی از مراکز ذینفع قدرت، فعالین خط میانه و اصلاح طلب و اقشار متوسط اجتماعی است. او محتاج تمام کسانی است که خواهان کوچکترین تغییر و تحول در ایران اند.»

 

 

 

 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا