.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 446
  • بازدید دیروز : 554
  • کل بازدید : 1448822
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/14    ساعت : 9:52 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در دوشنبه 89/6/29 ساعت 4:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

مهدی کروبی در نامه ای خطاب به آیت الله هاشمی، دروغ های یک سال گذشته خود را مجددا تکرار کرد و اینبار از رئیس مجلس خبرگان خواست تا با وی همراهی کند.قابل ذکر است متن کامل این نامه بدلیل هتاکی و پرده دری های زننده خلاصه شده است

به گزارش جهان بی توجهی آیت الله هاشمی به تحرکات جریان فتنه باعث شده است فتنه گران به صرافت بیافتند که با بازی دادن مهدی کروبی و سوء استفاده از یاوه سرائی های وی، از آیت الله هاشمی انتقام گیری کنند.

این نامه که با بازتاب گسترده در رسانه های ضد انقلاب مواجه شده است، تهمت هائی است که طی یک سال گذشته بارها کروبی به نظام زده است و اتفاقا در همه آنها نیز همه آبروی چند دهه خود و دوستانش را هزینه کرده است.

مهدی کروبی که ظاهرا خواسته است تاکید کند که دامن ضد انقلاب را مامن مناسب تری برای فعالیت سیاسی می داند ، در این نامه  خطاب به اکبر هاشمی رفسنجانی، نسبت به «تجاوز به حقوق عمومی» از سوی «نهادهای تحت پوشش رهبری» انتقاد کرده و از رئیس مجلس خبرگان خواسته است این مجلس به وظیفه قانونی خود عمل کند.


وی ضمن انتقاد از نمایندگان مجلس خبرگان می نویسد: آیا خبرگان رهبری به وظیفه خود عمل کرده‌اند؟ بر مجلس خبرگان رهبری است که عملکرد کلیه قوا و نهادهای مذکور را نحوه تعامل رهبری با آنان را به دقت مورد نظارت قرار دهد و در راستای اصلاح قوا و نهادهای مزبور از طریق نظارت بر عملکرد رهبر بکوشد تا مانع بروز فساد و گسترش آن در ارکان نظام و موجبات تزلزل جایگاه ولایت فقیه و رهبری گردد.

وی که این روزها به دلیل سخنان گزاف و افراطی از سوی دوستان و همراهان خود نیز طرد شده است در ادامه تصریح می‌کند: «اندک تامل در وضعیت حاکم بر کشور نشانگر آن است که متاسفانه شرایط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی کشور در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و مجلس خبرگان رهبری به دلیل برخی اعمال نفوذ‌ها و دخالت فراقانونی بعضی فقهای شورای نگهبان و برخی کاستی‌ها در انتخاب اعضا و عملکرد ضعیف و قصور و تقصیرهای متعدد نتوانسته است از ظرفیت‌های قانونی اصول ??? و ??? و ??? قانون اساسی بهره کافی ببرد.»

 کروبی، در ادامه ضمن هتاکی به نمایندگان مجلس خبرگان ادامه می دهد:این مجلس دو بار در سال تشکیل جلسه می‌دهد و فعالیت آن «عمدتا» به «زیارت از مرقد» و صدور «قطعنامه‌ای کلیشه‌ای» محدود است.

وی با استناد به «محو هرگونه استبداد و خودکامگی و انحصار طلبی، تامین آزادی‌های سیاسی و اجتماعی و مشارکت عامه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خویش» که در قانون اساسی آمده ، از رئیس مجلس خبرگان می‌پرسد «کدامیک از مفاد فوق را، امروز در جامعه ساری و جاری» شده است.

مهدی کروبی که به خواب نما شدن در سیاست و یاوه سرائی ناشی از کهولت سن شهره است در ادامه  می‌پرسد: «آیا این نوع رفتار، ما را به سوی حکومت‌داری در قرون وسطی رهنمود نمی‌کند؟ آیا دیگر جایی برای نقد و بررسی و آزادی بیان مانده است»؟

مهدی کروبی خطاب به رئیس مجلس خبرگان می‌نویسد: «یک روز موضوع کشور می‌شود هولوکاست و روز دیگر غرامت جنگ جهانی دوم و روز سوم مدیریت بر جهان، که جز آشفتگی در سیاست و کیاست، چیزی را شاهد نیستیم و بیچاره ملتی که باید هزینه سنگین این بی‌خردی‌ها را بپردازد و لب نیاورد».




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا