.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 117
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460042
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 3:55 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 91/11/15 ساعت 9:58 ص نویسنده : ایمان احمدی

آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو مجلس خبرگان ضمن بیان خاطره‌ای از دیدار با امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام راحل یک بار بر سر سفره در منزلشان به بنده و آیت‌الله خادمی گفت در این مدتی که در تهران محاصره بودم سرلشکر پاکروان رئیس ساواک وقت دو یا سه مرتبه به دیدار من آمد و اصرار می‌کرد که قبول کنم تا ملاقاتی با محمدرضا پهلوی داشته باشم و پس از آن با احترام به قم بازگردم.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در پاسخ به سرلشکر پاکروان هیچ پاسخی نمی‌دهد، تصریح کرد: امام راحل(ره) به ما گفت آنها می‌خواستند خبر ملاقات من با محمدرضا پهلوی را در تلویزیون به گونه‌ای اعلام کنند که من درخواست عفو کردم و من نیز به همین دلیل هیچ پاسخی به درخواست رئیس ساواک وقت ندادم.

مقتدایی با اشاره به آغاز جنگ تحمیلی، اظهار کرد: دشمنان می‌خواستند با تحمیل جنگ بر مردم و انقلاب، نظام جمهوری اسلامی را فلج کنند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس برکات فراوانی داشت با وجود اینکه تعداد زیادی شهید دادیم، تصریح کرد: شهدا در جنگ تحمیلی از بهترین جوانانی بودند که همچون ستاره‌ای در عالم معنویت می‌درخشیدند و این موارد را می‌توان در وصیت نامه‌های آنان مشاهده کرد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا