.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 92
  • بازدید دیروز : 171
  • کل بازدید : 1460017
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/30    ساعت : 1:16 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 91/11/13 ساعت 6:32 ع نویسنده : ایمان احمدی

خبرگزاری فارس: وزارت‌اطلاعات همه تحرکات «دوستان خوب بی‌بی‌سی» در داخل را رصد می‌کند عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بی‌بی‌سی را شاخه عملیات روانی دستگاه اطلاعاتی انگلیس می‌دانیم اظهارداشت: انگلیسی‌ها و بی‌بی‌سی، افرادی که برای آنها مزدوری کنند را «دوستان خوب» می‌نامند و با این روش مزدور جمع می‌کنند.

 

منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به عملیات اخیر وزارت اطلاعات و برخورد با عوامل رسانه‌ای دشمن اظهار داشت: غربی‌ها طبیعتاً به دنبال براندازی یا تغییر رفتار کشورمان هستند و در عملیات اخیر وزارت اطلاعات نیز، عواملی که در ارتباط با انگلیس و فرانسه بودند، دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد از فضای آزادی در کشور سوءاستفاده می‌کنند و خوراک دشمن را تهیه می‌سازند، اینگونه اقدامات را «خوش‌رقصی در تالار دشمن»‌ نامید و افزود:‌ ما نمی‌دانیم دیگر چه اسمی می‌توان روی این افراد گذاشت؛ از یک سو می‌گویند در ایران آزادی نیست و از سوی دیگر اطلاعات کشور را به دشمن می‌فروشند، مطمئن باشید نه مردم از سر تقصیرات اینها خواهند گذشت و نه دستگاه‌های ذی‌ربط.

نماینده اردبیل عملیات موفق اخیر وزارت اطلاعات را تبریک گفت و ادامه داد:‌ ما نقش برخی از عوامل دستگیر شده در فتنه 88 را هرگز فراموش نمی‌کنیم و به وزارت اطلاعات تبریک می‌گوییم که هوشمندانه قبل از آنکه این شبکه بخواهد زمینه‌سازی لازم برای فتنه جدید در انتخابات آینده ایجاد کند، آنها را دستگیر کرد.

حقیقت‌پور با بیان اینکه ما بی‌بی‌سی را شاخه عملیات روانی دستگاه اطلاعاتی انگلیس می‌دانیم اظهار داشت: انگلیسی‌ها و بی‌بی‌سی، افرادی که برای آنها در داخل کشور مزدوری کنند را «دوستان خوب» خود می‌نامند و با همین روش برای خود مزدور جمع می‌کنند اما مطمئن باشند که وزارت اطلاعات ما تمام پیچیدگی‌های عملیات‌های آنها را رصد خواهد کرد و تسلط کافی را برای برخورد دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: ما در کمیسیون قطعاً‌ حمایت‌های لازم از وزارت اطلاعات را خواهیم داشت و موانع پیش‌روی آنها را نیز برطرف خواهیم کرد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا