.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 299
  • بازدید دیروز : 554
  • کل بازدید : 1448675
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/14    ساعت : 4:40 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

مجمع روحانیون در اقدامی هماهنگ با حزب مشارکت و سایت نوروز اقدام به هیاهو و ردگم کنی درباره اظهارات سردار مشفق علیه فتنه سال 88 کردند. «مجمع» و «سایت نوروز» همزمان به انتشار مقالاتی علیه این اظهارات پرداختند و ادعا کردند به استناد سخنان سردار مشفق، انتخابات مهندسی شده بود چرا که دستگاه های اطلاعاتی کشور به رصد کردن عرصه پرداخته اند!

در بیانیه منتشره به نام مجمع روحانیون آمده است: از مجموع مطالب و گفتار سردار مشفق اقرار شده که یک جریان نظامی امنیتی خارج از حد و وظایف خود دست به اقدامات غیرقانونی از دو سال قبل از انتخابات و پس از انتخابات زده و با شیوه های غیر قانونی، غیرشرعی، غیر انسانی و غیراخلاقی به مهندسی انتخابات پرداخته اند... ایشان بی پروا ادعا می کند که اقدامات قانونی و آشکار اصلاح طلبان برای براندازی نظام است. این چه ادعای مسخره ای است که آقای خاتمی برای روی کارآمدن به جذب حمایت خارجی بپردازد؟ و زشت تر و مفتضح تر، تهمت آشکار دریافت میلیون ها دلار پول از بیگانگان برای لطمه به انقلاب است.

فرار به جلوی نویسنده-گان- بیانیه منتسب به مجمع روحانیون در حالی است که محمدعلی ابطحی پیش از این با اشاره به برنامه ریزی گروه های موثر در فتنه برای آشوب (به واسطه القای تقلب و ...) تصریح کرده بود شعار تقلب، اسم رمز آشوب بود. در این میان معلوم نیست مجمع روحانیون ملاقات کسانی نظیر خاتمی با راسموسن (دبیر کل ناتو) و جورج سوروس را انکار می کند یا اختصاص بودجه های رسمی از سوی وزارت خارجه و کنگره آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به فتنه گران مدعی اصلاح طلبی را؟ آیا مجمع می تواند حمایت علنی اوباما و کلینتون و رابرت گیتس و شیمون پرز و نتانیاهو را از مدعیان اصلاح طلبی و فتنه سبز کتمان کند و اگر این حمایت های سیاسی و مالی و اطلاعاتی و رسانه ای پرحجم واقعیت دارد که دارد باید پرسید، این حمایت ها برای تقویت جمهوری اسلامی بوده یا براندازی آن و فتنه گران لانه کرده در گروه هایی نظیر مجمع، کدام بخش ها از پازل دشمن را - در همسایگی گروهک هایی چون منافقین، بهائیت، نهضت آزادی، تندرو ... پر می کرده اند؟

از سوی دیگر اینکه وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران بر سازمان های جاسوسی انگلیس و آمریکا و اسرائیل پیش دستی کرده و نیروهای میدانی این جریان را تحت نظر گرفته اند و گذر زمان هم درستی ارزیابی های آنان را نشان داده، درخور تقدیر نسبت به عمل به وظایف قانونی و انقلابی و ملی خود هستند همچنان که پاسداری از انقلاب یکی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران است.

فتنه گران در اجرای سناریوی آشوب و براندازی چنان هیجان زده بودند که از هیچ اقدامی- از آشوب خیابانی گرفته تا شعار به نفع آمریکا و اسرائیل و هجمه به جمهوری اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری و سرانجام هتاکی نسبت به اسلام و عاشورای حسینی - دریغ نکردند و همه این اقدامات در کارنامه خیانت های برخی اعضای مجمع روحانیون و حزب مشارکت به ثبت رسیده است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا