.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 198
  • بازدید دیروز : 554
  • کل بازدید : 1448574
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/14    ساعت : 11:46 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 89/6/28 ساعت 4:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

شبکه تلویزیونی «فارسی 1» در راستای ترویج نام جعلی خلیج «ع ر ب‌ ی» که از اهداف مغرضانه برخی کشورهاست، همایشی را با عنوان جعلی خلیج «ع ر ب ی» برگزار کرده است. شبکه ماهواره‌ای صهیونیستی «فارسی 1» که این روزها با دوبله و پخش سریال‌هایی با مضامین غیراخلاقی و جهت‌گیری‌های خاص اجتماعی، به طور هدفمند و مشخص سعی در تخریب فضای فرهنگی خانواده‌های ایرانی دارد، در اقدامی خلاف منافع ملی ایران و طبعاً منطقه، سعی کرده با برگزاری همایشی با موضوع بازشناخت خلیج «ع ر ب ی» به جای «خلیج‌فارس» زمزمه‌های جدیدی را درباره این دورغ بزرگ مطرح کند تا میان ایران و کشورهای خلیج‌فارس اختلاف ایجاد کند.

شنیده‌ها حاکی است «رابرت مورداک» صاحب شبکه «فارسی‌1» در ماه مارس میلادی جاری در دیداری با مقامات برخی کشورها، طرح اولیه برگزاری این همایش را ترسیم کرده بود.

این گزارش حاکی است در مذاکرات این نشست، مقرر شد که به ازای این اقدام ضد ایرانی، زمینه‌های حمایت مالی کلان از شبکه «فارسی 1» فراهم شود.

 

ملاحظه: بکه تلویزیونی «فارسی 1» شبکه‌ای وابسته به صهیونیست‌ها و متعلق به یک سرمایه‌دار یهودی استرالیایی- آمریکایی تبار به نام «رابرت مورداک» است که در محافل رسانه‌ای غرب به دلیل دارا بودن شرکت‌های متعدد رسانه‌ای و مجلات پر تیراژ با مضامین غیراخلاقی به امپراطور رسانه‌ای شهرت دارد.

این شبکه با دوبله و پخش سریال‌هایی با موضوعات خاص اجتماعی به طور هدفمند و با تکیه روی برخی ویژگی‌های فرهنگی ایرانیان سعی در رسوخ فرهنگی در میان خانواده‌های مسلمان ایرانی و طبیعتاً تغییر فضای فرهنگی روابط اجتماعی سالم در جامعه دارد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا