.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 331
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449792
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 1:1 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

برخی از رسانه های معاند و ضد انقلاب در قیاسی مع الفارق و جهت دار، با دست آویز قرار دادن مشکلات اقتصادی کشور، از ساخت ضریح و اهدای نذورات برای ذوات مقدسه در عتبات عالیات به شدت انتقاد کرده اند!از قم و تهران گرفته تا اهواز و آبادان، عاشقان و شیفتگان اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، با برگزاری عزاداری های شایسته و سوگواری های بی نظیر، ضریح حضرتش را با شکوه هر چه تمام تر به سوی کربلای معلی رهسپار کردند. ضریحی که بدست توانمند محبان اهل بیت (علیهم السلام) و بوسیله نذورات تک تک ایرانیان، پیشکش بارگاه مطهر حسینی شده است.

اما در این بین، برخی از رسانه های معاند و ضد انقلاب در قیاسی مع الفارق و جهت دار، با دست آویز قرار دادن مشکلات اقتصادی کشور، از ساخت ضریح و اهدای نذورات برای ذوات مقدسه در عتبات عالیات به شدت انتقاد کرده اند!





سایت ضد دین "روز آنلاین" در مقدمه مطلبی با عنوان «یک ضریح جدید دیگر در راه است»، در این رابطه چنین می نویسد: «سرمایه ایران برای بازسازی عتبات عالیات در عراق ... در حالیکه ضریح ساخته شده در ایران برای حرم امام حسین هنوز به عراق نرسیده، از قم گزارش می رسد که کار ساخت ضریح حرم دو امام دیگر شیعیان نیز مراحل پایانی خود را طی می کند.»

این سایت وابسته به پارلمان معلوم الحال هلند در ادامه این مطلب، با تلاش در جهت رویارویی مذهب و اقتصاد، اینگونه می نویسد: «فعالیت این پروژه‌ها در شرایطی که وضعیت اقتصادی مردم ایران در شرایط وخیمی قرار دارد و بسیاری از ساخت و سازهای عمرانی در ایران متوقف شده? همچنان ادامه دارد.»!

این روزنامه اینترنتی معاند، همچنین در قیاسی بنی اسرائیلی(!) با مرتبط دانستن اوضاع مردم زلزله زده آذربایجان شرقی و ایضاً حادثه آتش سوزی دانش آموزان پیرانشهری با نذورات مردمی برای اهل بیت (علیه السلام)، ادامه می دهد: «بسیاری از کاربران اینترنتی در روزهای اخیر با اشاره به مشکلات و مصیبت های مردم زلزله زده در نقاط مختلف ایران که بسیاری از آنها در فصل سرما فاقد امکانات حداقلی زندگی هستند و یا دانش آموزان دختری که به علت نداشتن بخاری گازی در کلاس های درس خود دچار سوختگی شده اند، از میلیاردها تومان سرمایه گذاری برای انجام این امور در ایران به شدت انتقاد می کنند.»!

در همین ارتباط ذکر این نکته مهم ضروریست که براساس آمار ستاد بازسازی عتبات عالیات، تمام بودجه و هزینه های ساخت و ساز و توسعه حرم های شریف ائمه اطهار از طریق نذورات و کمک های مردمی تأمین می گردد.

فلذا پراکندن اینگونه شبهات نه تنها محلی از اعراب ندارد و ذره ای از ارادت مردم نسبت به ائمه معصومین(ع) نخواهد کاست؛ بلکه اشتیاق ایشان را برای مشارکت در اینگونه طرح ها را افزایش خواهد داد.

 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا