.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 446
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448268
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 3:56 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 89/6/26 ساعت 4:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

اخیرا پیام هایی از سوی کشورهای غربی به سران فتنه ارسال شده است.

گزارش«جوان آنلاین»،پس از ناکامی های متعدد جریان فتنه در به خیابان کشیدن حامیان خود،و تاکید بر ادامه این سیاست برخی کشورهای غربی پیامی را به سران فتنه ارسال کرده اند.
در این پیام که بوسیله یکی از رابطین طرفین به فتنه گران ارسال شده با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت ها تصریح شده است که «تظاهراتی که نظام بتواند آن را مدیریت کند بهتر آن است که برگزار نشود چرا که این مساله موجب انعکاس ضعف جریان معترض و از سوی دیگرش اقتدار حاکمیت می شود».
همچنین در بخش دیگری از این پیام به موضوع تحریم ها اشاره شده و با تاکید بر بهره گیری از شرایط داخلی همچون هدفمند ساختن یارانه ها بر تجمیع و سازماندهی سریع نیروها تاکید شده و گفته شده است،غرب تنها تا پایان سال 89 امکان فشار در زمینه تحریم ها را دارد اگر نیروهای معترض نتوانند با توجه به طرح هدفمند کردن یارانه ها در سیستم اجتماعی کشور اخلال ایجاد کنند،گزینه تحریم دیگر از دایره گزینه های مقابله با جمهوری اسلامی حذف خواهد شد.
بسیاری از کارشناسان بر این باورند صدور این پیام در حقیقت نوعی انتقاد غرب از وضعیت فعلی جریان فتنه و موثر نبودن آن بوده و از دیگر سو نشان دهنده وضعیت بغرنج غرب در بحث تحریم ها علیه ایران می باشد چرا که تاکید بر توان ادامه فشارها تا 6 آینده بیانگر شکست آنان در اتخاذ این گزینه می باشد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا