.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 360
  • بازدید دیروز : 497
  • کل بازدید : 1449233
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/15    ساعت : 3:21 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 89/6/26 ساعت 10:51 ص نویسنده : ایمان احمدی

عناصر پشت پرده فتنه به محوریت مرد خاکستری اصلاحات در جلسه ای  به آسیب شناسی فرقه سبز پرداخته و سیرفعالیت های آن را مورد نقد و بررسی جدی قرار داده اند.

گزارش«جوان آنلاین»،در این جلسه مرد خاکستری اصلاحات یکی از مشکلات فرقه سبز را عیان شدن تقابل مواضع و رفتارهای این جریان با مواضع وبیانات امام (ره) دانسته است.
وی در این زمینه گفته است: یکی از مشکلات ما از بدو شروع این جنبش استنادات وکد های مورد استفاده طرف مقابل از امام و مصادیقی بوده است که منطبق بر وقایع سالهای اول انقلاب بوده است ، و این شاید پاشنه آشیل ما در برخورد با حاکمیت بوده است .
وی سپس با تاکید بر یارگیری از درون بیت امام از طریق یکی از حلقه واسط های موجود تصریح کرده است،ما باید کاری کنیم که حاکمیت نتواند از مصادیق کلامی امام علیه ما استفاده کنند و دراین راه ،استفاده از برخی افراد در بیت امام برای ما بسیار کار ساز خواهند بود .
در ادامه این جلسه یکی از حاضرین در جلسه با اشاره به وضعیت فرقه سبز از فرصت سوزی موسوی و کروبی به عنوان یک مصیبت یاد کرده و گفته است:اشکال ما اینجا بود که از جو موجود نتوانستیم استفاده کنیم ،ما آنقدر درگیرخیابان شدیم که نتوانستیم ظرفیت موجود ایجاد شده را زیر یک هویت و یک حزب و تشکیلات منسجم کنیم.
وی همچنین با تاکید براینکه اشتباه در تخمین و برآورد بلای جان فرقه سبز شده تصریح کرده است دوستان ما فکر می کردند که ظرف یک هفته تا 10 روز می توانند کارهای هدف گذاری شده را تمام کنند،اما واقعیت این بود که هوادارن واقعی ما تنها 20 30 درصد کسانی بودند که به خیابان ها آمده بودند،ما باید همین ها را در قالب حزب و تشکیلات حفظ می کردیم که نه متاسفانه نکردیم.
درهمین رابطه مرد خاکستری اصلاحات نیز در ادامه اظهارات فرد مزبور گفته است:ما درهفته دوم اغتشاشات نیروهایمان شروع به ریزش کرد،توان ما تا روز قدس پارسال وبا جمعیتی حدود 30 هزار نفر امتداد داشت ، در حالی که روز عاشورا 1000 نفر هم نبودیم .
وی در پاسخ به این ادعا که باید از روز اول حامیان فتنه را زیر چتر حزب می آوردیم گفته است،ما با مواضع ناپخته وسردر گمی که داشتیم و ناخالصی هایی که خبر داریم ، حتی اگر حزب هم درست می کردیم ، همین سرنوشت را پیدا می کردیم .
مرد خاکستری اصلاحات در ادامه همچنین با اشاره به جدا شدن خاتمی از موسوی و کروبی گفته است، ما باید به سمت ایجاد یک تشکل قانونی برویم و برای یک پروسه دراز مدت برنامه ریزی کنیم ، تند رویها خیلی به ما آسیب زده است و دلیل ومسبب را هم می دانیم ، خاتمی را جدا شده بدانید ، این وسط آقایانی می مانند که حتی اسمشان هم کارساز نیست وجلب وجذبی ندارند ،لذا باید نه به صورت حزب اما باید به شکلی دیگر و قالبی متفاوت به دنبال ساماندهی جنبش بود.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا