.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 76
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459830
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 1:27 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 89/6/25 ساعت 5:52 ع نویسنده : ایمان احمدی

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: مهدی کروبی در بسیاری از تجمعات غیرقانونی حضور یافته، فراخوان داده و عامل بسیاری از این تجمعات بوده اما تاکنون بازداشت نشده است

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز در حاشیه دیدار با مدیران مرزبانی کشور آذربایجان در جمع خبرنگاران در ارتباط با تجمع مقابل منزل مهدی کروبی و اظهارات دادستان تهران گفت: حدود 100 نفر شناسایی شدند اما اینطور نیست که هر جا تجمعی شد پلیس اقدام به دستگیری تجمع کنندگان و برخورد با آنان کند.

وی اظهار داشت: کروبی پیش از این خود در بسیاری از تجمعات غیرقانونی حضور یافته، فراخوان داده و عامل بسیاری از تجمعات غیرقانونی بوده است، اما وی را به این دلیل تا به حال بازداشت نکرده‌ایم.

سردار احمدی مقدم افزود: ‌پلیس در این زمینه تلاش می‌کند تا از تنش و درگیری در چنین تجمعاتی جلوگیری کند و در نهایت اگر این افراد قوانین را رعایت نکردند پلیس با کمترین هزینه مشکل را برطرف کند.

فرمانده ناجا تأکید کرد: هنوز پرونده این تجمع از سوی دستگاه قضایی به نیروی انتظامی محول نشده هر چند اطلاعات اولیه در این زمینه را به دستگاه قضایی ارائه کرده‌ایم.

سردار احمدی مقدم گفت: اگر دستگاه قضایی پرونده را محول کند، آن را تکمیل کرده و اطلاعات کامل‌تری را ارائه خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: مسئول حفاظت از مهدی کروبی افسر نیروی انتظامی است و در جریان این تجمعات مجروح شده است. وقوع چنین صحنه‌هایی مناسب نیست.

* افراد از رفتار تحریک آمیز خودداری کنند

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: به شدت از این گونه تجکعات جلوگیری خواهیم کرد و اگر با مدارا برخورد کرده از این پس برخورد دیگری خواهیم داشت. این افراد نباید رفتار تحریک آمیز داشته باشند، اینکه در آستانه روز قدس بیانیه می‌دهند و رفتار تحریک آمیز دارند بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی در ادامه افزود: مسلما در چنین شرایطی عده‌ای نیز با هدف مقابله در مقابل منزل این افراد تجمع خواهند کرد.البته باید در برخورد با این جریان از مسیر قانونی اقدام شود بهتر است و نیازی به راه‌های دیگر نیست. پلیس آماده است تا اگر کسی منع قانونی دارد اقدام کرده و نیازی به برگزاری تجمع نیست.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا