.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 89
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459843
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 2:41 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/6/24 ساعت 9:30 ع نویسنده : ایمان احمدی

یک شبکه ماهواره ای در اقدامی بی سابقه مبادرت به راه اندازی سیستم تلفنی برای آشنایی و برقراری ارتباط زنان و مردان علاقمند به مسائل جنسی و هم جنس بازان مخصوص ایرانیان نموده

یک شبکه ماهواره ای در اقدامی بی سابقه مبادرت به راه اندازی سیستم تلفنی و sms نمایشی بر صفحه تلویزیون ، برای آشنایی و برقراری ارتباط زنان و مردان علاقمند به مسائل جنسی و هم جنس بازان مخصوص ایرانیان نموده است.
طریقه استفاده از این سیستم بدین صورت است که مخاطب با شماره تلفن هایی که روی صفحه تلویزیون در حال پخش است تماس گرفته و با فشار دادن عدد دو پیام و شماره تلفن و زمینه علاقمندی خود در زمینه های مختلف جنسی را اعلام و صدای وی ضبط می گردد. سپس پیام او بدون شماره تلفن به صورت تایپی در همان شبکه بر روی صحنه های مستهجن به نمایش گذاشته شده و علاقمندان به ارتباط گیری با وی با شبکه تماس گرفته و با فشار دادن عدد یک پیغام و شماره تلفن فرد مورد نظر را دریافت و با فرد مورد نظر ارتباط می گیرند.
متأسفانه در کنار تصاویر مستهجن پرچم جمهوری اسلامی ایران نیز به نمایش گذارده و پیام های گذاشته شده در این شبکه از سراسر ایران و با مضامین و گرایشات هم جنس بازی ، روابط نامشروع زن و مرد به صورت گروهی می باشد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا