.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 72
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459826
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 12:46 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 89/6/24 ساعت 9:11 ع نویسنده : ایمان احمدی

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه محاکمه سران فتنه ربطی به اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری ندارد در عین حال گفت که برخورد با سران فتنه مطالبه نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس آیت‌الله احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری که بعد از پایان کار هشتمین اجلاسیه مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت در خصوص این اجلاس گفت: اجلاس هشتم مجلس خبرگان رهبری با آرامش برگزار شد و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری مباحث کشور را مورد بررسی قرار دادند.
وی با بیان اینکه مجلس خبرگان رهبری فعال‌تر شدن این نهاد را تصویب کرده است، افزود: براساس مصوبه مجلس خبرگان بین دو اجلاس یک اجلاس دیگر برگزار خواهد شد.
آیت‌الله خاتمی در پاسخ به سؤالی درخصوص حمایت از دولت، تصریح کرد: ما به خاطر حمایت مقام معظم رهبری، از دولت حمایت می‌کنیم و با آن رویارویی نمی‌کنیم اما باید بگویم که حمایت از دولت به معنای "به‌به "‌ و "چه‌چه " گفتن نیست ما هر کجا که لازم باشد انتقادات خود را به دولت مطرح خواهیم کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه موضوع محاکمه سران فتنه ربطی به مجلس خبرگان نداشت در عین حال تأکید کرد که اعضای مجلس خبرگان رهبری به برخورد به سران فتنه تأکید داشته‌اند.
وی در پاسخ به سؤالی درخصوص نیروهای خودسر که هاشمی رفسنجانی از آن سخن گفته بود، تصریح کرد: ما تأکید داریم که همه باید حول محور قانون عمل کنند و البته باید گفت که برخی‌ها دم از قانون و قانونمداری می‌زدند اما علیه قانون اقدام کردند و خودسر بودن به معنای قبول نداشتن قانون است.
آیت‌الله خاتمی در پاسخ به سؤالی در خصوص وحدت نیروهای سیاسی کشور گفت: اعضای مجلس خبرگان معتقدند که وحدت باید حول محور مقام معظم رهبری، ارزش‌ها و اصول شکل بگیرد و ما بر این مسئله تأکید داریم




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا