.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 469
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445764
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 11:13 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 91/7/30 ساعت 8:0 ص نویسنده : ایمان احمدی

کجاست شعارهای زیبای انقلاب؟ کجاست ارزشهای بیاد ماندنی دوران جنگ که باعث می شد در زیر باران آتش عده ای رقص جنون کنند .وزگاریست که حرف حرف تغییر است ، همه از تغییر می گویند ، شیخ ساده اندیش اصلاحات هم در کوران تبلیغات انتخابات سال 88 با شعار تغییر آمد.

اما باید به فرزندان دیروز انقلاب گفت: روزگار  دستش را بدست بی کفایتی برخی مسئولین داده و ارزشهای دیروز این مرز و بوم رنگ باخته، پس دیگر شعار شما محلی از اعراب ندارد. بدنبال کلامی نو بروید!
کجاست شعارهای زیبای انقلاب؟ کجارفت ارزشهای بیاد ماندنی دوران جنگ که باعث می شد در زیر باران آتش عده ای رقص جنون کنند . اما دیگر باید با آن فرهنگ زیبا خداحافظی کرده ایم، چون این روزها روزگار غریبی است ...  در بین آقایان دعواست که کدام فرهنگ را به مردم توصیه کنند! فرهنگ بسیجی؟ فرهنگ حزب الله؟ فرهنگ حجاب؟ فرهنگ شهادت؟ فرهنگ ایثار؟ نه بیخیال اینها ! مکتب ایرانی را بچسب . پروژه میلیاردی لاله مهمتر از این فرهنگهای قدیمی است.
کجایند مردان بی ادعا؟
کجاست آن نوجوان بسیجی که در لبیک به فرمان رهبر و امامش جان را به بازی گرفت و راهی میدان مین شد؟ ولی ناگهان همه دیدند قدمهای رزمنده نوجوان از حرکت ایستاد و پوتین ها را از پای در آورد و به سمت میدان مین شروع به حرکت کرد، فرمانده سوال کرد قاسم چرا این کار را کردی؟ نوجوان با صدای آهسته گفت میدانم که ما تحریمیم و در انبار تدارکات پوتین به قدر کافی وجود ندارد، پس بگذارید اموال  بیت المال در میدان مین همراه با پاهای من تکه تکه نشود! تا شاید امام امت از نبود امکانات کمتر غصه بخورد.
باید به مدیران و مسئولان فرهنگی  گفت امروز شعار تغییر خریداری ندارد ، ما را به گذشته مان برگردانید! مگر نه اینکه زیباترین ارزشهای این انقلاب درلابلای برنامه های آنچنانی صدا و سیما به فراموشی سپرده شد؟ مگر نه اینکه فرهنگ قناعت رزمنده های دیروز انقلاب، با اسراف امروز نمایشگاه های رنگارنگ وزارت فرهنگ زیر پا لگد مال شده است؟ مگر نه اینکه حجاب و عفت مثال زدنی دختران دیروز انقلاب ، امروز با بی حیایی عده ای در سطح جامعه و حتی برخی کارمندان رسمی دولت به لجن کشیده شده است؟
با این اوصاف صحبت از تغییر کلامی گزاف است و مسئولین باید فکری کنند و چاره ای بی اندیشند که از نقطه دیروز به فردایی بهتر نمی رسیم .



تصاویر زیر گویای عمق فاجعه است .



















 



 














 





 




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا