.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 201
  • بازدید دیروز : 164
  • کل بازدید : 1448023
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/13    ساعت : 8:25 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در جمعه 91/7/28 ساعت 10:16 ص نویسنده : ایمان احمدی

اقتصاد ایران اینبار از هم می پاشد!

پس از پیش گویی 4 ماه قبل مشاور اتحادیه اروپا در موضوع تحریم های اقتصادی ایران مبنی بر فروپاشی جمهوری اسلامی ایران، اینبار یک مقام ناشناس اروپایی به لس آنجلس تایمز وعده فروپاشی تا بهار را داده است.
به نوشته این روزنامه یک دیپلمات اروپایی،که نخواست نامش فاش شود، در گفت و گو با روزنامه لس آنجلس تایمز مدعی شده «برخی دولتهای غربی معتقدند اقتصاد ایران در سراشیبی سقوط است و احتمالا تا بهار آینده متلاشی شود!»
نکته جالب این تحلیل مقام اروپایی، اشاره وی به عوامل موثر در بروز چنین عارضه ای است به طوریکه وی می گوید: دلیل فروپاشی اقتصاد ایران ترکیبی از فشار تحریم های بین المللی، تحریم نفت و سوءمدیریت در ایران است.
البته از انتشار این تحلیل هنوز زمان کوتاهی نگذشته بود که کلیف کوپچان، دیپلمات پیشین وزارت امورخارج? آمریکا کوشید تا این اظهار نظر به دور از واقعیت را اینگونه اصلاح کند: «پیش بینی زمان فروپاشی اقتصاد ایران به سبب عناصر گوناگونی که در این روند دخیلند، بسیار پیچیده و دشوار است.»
این درحالیست که رهبر معظم انقلاب در جمع صمیمی مردم خراسان شمالی ضمن اشاره به تحریمهای جدید اتحادیه اروپا علیه ملت ایران فرموده بودند: غرب کوچکتر از آن است که ملت ایران را به زانو درآورد.

اقتصاد ایران اینبار از هم می پاشد!



مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا