.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 109
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459863
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 4:49 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 89/6/23 ساعت 5:31 ع نویسنده : ایمان احمدی

احضاریه‌ای دیگر برای روزنامه جوان... بعد از میرحسین موسوی نوبت مهدی هاشمی بهرمانی بود که قطعه دیگری از پازل انتقام از رسانه‌های افشاگر جریان فتنه را تکمیل کند.

درست بیش از یک سال از خروج مهدی هاشمی از کشور به نام مأموریت برای سرکشی به واحدهای خارجی دانشگاه آزاد و همچنین ادامه تحصیل می‌گذرد و این درحالی است که به‌رغم صدور حکم تعقیب برای وی از سوی قوه قضائیه، ‌هیچ کس از محل زندگی وی و آنچه که بر او در انگلیس می‌گذرد، خبری ندارد. وی با این خروج و سکوت خبری سعی کرده خود را از دید رسانه‌ها و نهادهای ذیربط که پیگیر پرونده وی هستند، پنهان کند تا علاوه بر اینکه از این طریق به قول معروف آب از آسیاب بیندازد، تلاش کند تا چاره‌ای برای پرونده قطور خود در ایران بیندیشد. این غیبت مهدی هاشمی تا آنجا پیش رفته است که حتی گفته می‌شود وی به خاطر ترس از دستگیر شدن حاضر نیست برای پیگیری امور مختلف خود به سفارت ایران در لندن مراجعه کند.

اما با تمامی این تفاسیر و نقل‌قول‌هایی که از زندگی مخفیانه وی در لندن منتشر می‌شود، وی هنوز دست از فتنه‌گری خود برنداشته و به دنبال بازی همزمان در پازل دوستان سابق خود در ایران است. وی پس از شکایت میرحسین موسوی و خاتمی از رسانه‌های اصولگرا و به دادگاه کشاندن مسئولان این رسانه‌ها به بهانه افشای ابعاد مختلف فتنه عمیق 88، ادامه دهنده راه دو یار صمیمی خود در انتخابات بود. او از لندن به صورت غیرحضوری و به وسیله وکیل خود شکواییه‌ای را علیه روزنامه جوان تنظیم کرده است. این شکایت در حالی از سوی مهدی هاشمی مطرح شده که روزنامه جوان و بخش عمده‌ای از رسانه‌های اصولگرا‌ برای بازگشت آرامش به جامعه، چندین‌ماه است که افشاگری درباره اقدامات و پرونده مهدی هاشمی را متوقف کرده‌اند و چشم انتظار پیگیری‌های ویژه قوه‌قضائیه در خصوص این شخص هستند.

اما با ادامه‌دار شدن این سکوت نجیبانه که به مصلحت کشور و نظام بود،‌ مهدی هاشمی با شکایت از رسانه‌های اصولگرا تلاش خود را برای تغییر جای شاکی و متهم آغاز کرده است.
از سوی دیگر مهدی هاشمی در کنار این موضوع هدف دیگری را نیز با شکایت خود دنبال می‌کند و آن انتقام‌گیری از رسانه‌هایی نظیر روزنامه جوان است که با روشن‌سازی ابعاد فتنه، مانع ادامه ساختارشکنی‌های امثال وی شد. بی‌شک روزنامه جوان نیز با این اقدام مهدی هاشمی ‌ دیگر این سکوت را ادامه نخواهد داد و در آینده نزدیک ابعاد دیگری از تخلفات وی را منتشر خواهد کرد




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا