.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 109
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459863
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 4:50 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 89/6/23 ساعت 5:29 ع نویسنده : ایمان احمدی

جریان فتنه دور جدیدی از فعالیتهای براندازانه خود را در جهت احیای جنازه موسوم به فتنه آغاز نموده است.

جریان فتنه در روزهای اخیر و در آستانه اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دور جدیدی از فعالیتهای براندازانه خود را در جهت احیای جنازه موسوم به فتنه آغاز نموده است.
یک منبع آگاه در گفت و گو با «جوان آنلاین» ضمن بیان این مطلب گفت:پس از مرگ تدریجی فتنه بار دیگر اتاقهای فکر بالادستی این جریان دست  بکار شده و سعی می کند با سیاه نمایی و مصاحبه های جنجالی  برخی چهره های وابسته به بزرگان نظام، نامه پراکنی اعوان و انصارش جان تازه ای به رگ های فتنه بدهد.
وی افزود:با نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری فاز جدیدی از ایجاد فشارها به افکار عمومی و تلاش برای زنده شدن فتنه همزمان با این اجلاس شروع شده است که سرآغاز آن نامه علی محمددستغیب به اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری بود. نامبرده در این نامه ضمن توهین به مسئولین نظام آورده است: «آیا ما خبرگان رهبری به وظیفه دینی، شرعی و عرفی خود که همان اجرای دقیق قانون اساسی، یعنی حرکت سه قوه و تذکر به خلاف قانون است، عمل کرده ایم؟»
این چهره آگاه در ادامه افزود:بخش دوم این هجمه پس از این نامه جنجالی مصاحبه و در واقع سیاه نمایی های فائزه هاشمی می باشد. وی در این مصاحبه به نظام هشدار داد که اگر به وضعیت فعلی کشور بی توجه باشد،نظام سرنگون خواهد شد و گفت:«فکر می‌کنم اگر این بی توجهی و بی اعتنایی به شرایط کشور و حقوق مردم ادامه یابد این احتمال وجود دارد که خواست‌های مردم به تغییرات اساسی تبدیل شود. بد نیست که گهگاهی تاریخ را مرور کنیم و عبرت بگیریم، منظور تاریخ معاصر و حوادث نزدیکتر است و نه دورها. بالاخره چقدر هزینه از جیب ملت برای بقای یک نفر که کشور را به این شرایط بحرانی رسانده باید پرداخت گردد؟ و تا کی این شرایط که مایه خجلت هر ایرانی است بایستی ادامه یابد؟»
لازم به ذکر است مدت بسیار زیادی می باشد که فائزه هاشمی به سفارش پدرش سکوت کرده اما با ناتوان شدن سران فتنه برای ایجاد اغتشاش در جامعه مجدداً  فائزه در تهران و مهدی هاشمی در لندن  دست بکار شده و با مصاحبه و  شکایت از روزنامه ها دور جدیدی از فعالیت را آغاز نموده اند.

وی افزود: ضعف کنونی فتنه نیز خود موجبی برای اضمحلال تدریجی این جریان می باشد ، لذا با لفاظی های فائزه هاشمی هم فتنه از لاک انفعالی خارج می شود وهم عوامل صحنه گردان خارجی فتنه همچنان امیدوار به وجود وحمایت مجدد آن خواهند بود .البته این برای چندمین بار است که  فائزه و مهدی هاشمی با شوک های ناگهانی و ورود  بدون مقدمه به صحنه مناقشات ، وروحیه بخش به ضد انقلاب می شوند ، ومعمولا پس از این مواضع زمینه وبستر تحرکات جدید آماده می گردد . ومجددا خودشان به سایه برمی گردند و در خفا وسکوت رسانه ای هدایت جریان را بدست می گیرند .

وی گفت:پس از این گام ها بخش سوم تبلیغات ضد نظام نامه حزب غیرقانونی مشارکت به فرمانده کل سپاه می باشد که در آن ضمن توهین به مسئولین قضایی ایشان را مسئول حفظ جان صفایی فراهانی دانسته است! البته کار به همین سه حرکت ختم نمی شود و باید منتظر حرکات ساختارشکنانه تر اذناب فتنه باشیم.

این منبع آگاه در پایان با انتقاد از دستگاه قضایی اظهار داشت:مشخص نیست چرا پرونده شکایت سیستم اطلاعاتی-امنیتی کشور از مهدی هاشمی که یکسال است عملا از کشور فرار کرده و به انگلستان رفته در دستگاه قضایی مسکوت مانده ویا دیگر سران فتنه نیز همین طور و یا چرا دستگاه قضایی در برابر اتهامات و سخنان ناروای فائزه هاشمی سکوت کرده است؟ به نظر میرسد سکوت بیش از حد در برابر این ادعاها باعث جری تر شدن این جریان شده است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا