.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 93
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459847
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 3:6 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 89/6/23 ساعت 5:23 ع نویسنده : ایمان احمدی

اخیرا میرحسین موسوی از سران فتنه طی مصاحبه ای با سایت رسمی خود کلمه با الفاظی جدید صحبت های فائزه هاشمی را تکرار نمود.

 گزارش «جوان آنلاین»،میرحسین موسوی روزگذشته در مصاحبه ای که با سایت کلمه انجام داد تمامی صحبت های فائزه هاشمی را که چند روز قبل با یک نشریه خارجی بیان کرده بود را تکرار نموده و نظام را تهدید به سرنگونی نمود.
وی در این مصاحبه اغتشاشگران سال گذشته را شهروندان مسالمت جو نامید که فقط به دنبال رأی خودشان بودند.
میرحسین در این مصاحبه گفت: «اگر سال گذشته شعار «رای من کجاست» توانست میلیونها شهروند مسالمت جو را در روزهای ??و ?? و ?? خرداد دور هم جمع کند اکنون با سیاستهای سرکوب یک سال گذشته و اوضاع معیشتی مردم و فشار های بین المللی ناشی از ماجراجویی ها، احتمال حرکتهای غیر مترقبه بیشتر شده است. بنده و برادر کروبی و دیگران همراهان کوچکی با مردم هستیم. آنها جا دارد از خشم روزافزون مردم بترسند نه از ما.»
نکته قابل ذکر اینکه نامبرده در این مصاحبه نامی از سیدمحمد خاتمی در صحبت های خود نبرده تا بازهم نشانی باشد بر وجود اختلافات شدید میان سران فتنه با خاتمی که دیگر در همه رسانه ها عیان شده است.
به گفته منابع آگاه انجام این مصاحبه ها نشان از این می باشد که در پشت پرده این صحنه سازی ها یک نفر می باشد که خط فکری سران فتنه را تأمین می نمایدو هروقت دستور بدهد آنها فضا را رادیکال و تند می نمایند.
گفته می شود برگزاری این برنامه های تبلیغاتی پی در پی و با موضوعات تکراری توسط سران فتنه و عناصر اصلی و پشت پرده فتنه نشان از برنامه ریزی اتاق فکر فتنه برای انجام تحرکی جدید می باشد. فتنه گران به این نتیجه رسیده اند که دیگر هیچ برنامه ملی و مذهبی برای عرضه اندام تا چند ماه آینده وجود ندارد لذا این رکود امکان دارد باعث مرگ اندک رمق باقیمانده در هواداران و عناصر اصلی فتنه شود به همین اساس فتنه گران سعی دارند با نزدیک شدن به زمان بازگشایی دانشگاه ها با رادیکال نمودن فضا دانشجویان هوادار خود را تحت تأثیر قرار داده تا ادامه فتنه را آنها در دانشگاه ادامه دهند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا