.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 73
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459827
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 12:55 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در شنبه 91/7/15 ساعت 7:47 ص نویسنده : ایمان احمدی

سلیمانیاین روزنامه امریکایی طبق روال دو، ساله اخیر رسانه‌های غربی سعی کرده است نشان دهد سردار سلیمانی چهره‌ای مخوف و مبهم دارد ولی نتیجه گزارش بلندبالایش نشان می‌دهد در واقع «عامل بزرگ» درماندگی امریکا در منطقه را فرمانده سپاه قدس می‌داند.

مهمترین نکاتی رسانه‌های فارسی زبان ضدانقلاب که نیویورک تایمز به آن اشاره کرده‌اند به نقل از خبرنامه دانشجویی در زیر مشاهده کنید:

روزنامه « نیویورک تایمز» دریک گزارش مفصل به نقش مستقیم قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در عراق طی چندین سال گذشته  پرداخته و می نویسد  که نفوذ وی هنوز هم برای دولت آمریکا مشکل آفرین است.

* قاسم سلیمانی با ریش های جوگندمی و اعتماد به نفسی که محصول حمایت کامل آیت الله خامنه ای از اوست، درست برعکس محمود احمدی نژاد رییس جمهوری جنجالی ایران فردی بسیار آرامی به نظر می رسد. وی که پس از ارتقا درجه در سال گذشته به عالی ترین رتبه ترین مقام نظامی در ایران رسیده، مغز متفکر دو عرصه مهم از سیاست خارجی ایران است.

* نقش و فعالیت های آقای سلیمانی کاملا در نقطه مقابل سیاست های آمریکا قرار دارد.

* ژنرال پتریوس در نامه‌ای خطاب به «رابرت گیتس » در آوریل سال 2008 ضمن اعتراف به میزان نفوذ قاسم سلیمانی در عراق نوشته بود:«احتمالا هشدار آمیزترین نکته تعجب آور در این هفته میزان نفوذ ایران در پیچیدگی های سیاست عراق بود.»

* «علی آلفونه» یک پژوهشگر در مرکز پژوهشی «آمریکن اینترپرایز اینستیتو»  می گوید قاسم سلیمانی در سال های جنگ ایران و عراق به عنوان فرمانده لشکر 41 سپاه پاسداران و به خاطر موفقیت عملیات های شناسایی و غافلگیرانه این لشکر در پشت خطوط دشمن به شهرت رسید. نقش وی تا حدی اهمیت یافت که ارتش عراق در برنامه های رادیویی خود به کرات از وی نام می برد.

* مقامات آمریکایی که سابقا در عراق انجام وظیفه کرده اند می گویند که سردار سلیمانی همیشه می توانست تعادل قدرت را درعراق برهم بزند.

* «رایان کراکر » سفیر وقت آمریکا در بغداد در ماه ژوئن سال 2008  در پیام دیپلماتیکی به واشینگتن نوشت:« وقتی برخوردهای خشونت آمیز روی می دهد به احتمال زیاد جناحهای درگیر دست به دامن سردار سلیمانی می شوند تا درگیری ها و ناآرامی هایی را که خود او به وجود آورده حل و فصل کند.»




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا