.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 109
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459863
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 4:50 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

 

دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: نهاد مجلس خبرگان در فتنه انگیزی‌های یک سال اخیر نقش مهمی در صیانت از نظام و ولایت فقیه داشت.

حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پبروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به نقش و جایگاه مجلس خبرگان رهبری در صیانت و حراست از اصالت ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی، اظهارداشت: نهاد خبرگان اصلی‌ترین نهاد صیانت از جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی که ولایت فقیه را نقطه مرکزی نظریه امام خمینی (ره) در برپایی حکومت اسلامی می‌دانست، افزود: ولایت فقیه یعنی ولایت علم و عدل بر جامعه اسلامی، یعنی ولایت احکام اسلامی در مناسبات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه اسلامی.

عسگراولادی ابراز عقیده کرد که ولایت فقیه، ولایت یک فرد نیست ولایت فقه است و اگر فردی فهم ولایت را درست درک کند، تصورش موجب تصدیق فوری است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: هر یک از اعضای مجلس خبرگان در جامعه‌ای که زندگی می‌کنند، در میان مردم دارای پایگاه روشن و شفافی هستند آنها در محدوده‌ای که زندگی می‌کنند وظیفه پاسداری تئوریک و نیز عملی از اصل ولایت فقیه می‌باشند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در عین حال بیان داشت: نهاد مجلس خبرگان در فتنه انگیزی‌های یک سال اخیر اصحاب فتنه سبز، نقش مهمی در صیانت از نظام و ولایت فقیه داشتند؛ بیانیه‌های مجلس خبرگان نقش تاثیر گذاری در بیداری و بصیرت در جامعه داشت که از این بابت باید از آنها تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره) واکاوی اظهارات تک تک خبرگان و بیانیه‌های آگاهی بخش مجلس خبرگان دغدغه‌های آنها را در مورد مهمترین مسایل جهان اسلام و جامعه اسلامی امروز ما نشان می‌دهد.

عسگراولادی گفت: مجلس خبرگان همواره به توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا علیه ملت ایران حساس بوده و مرزبندی خود را با دشمنان اسلام بارها اعلام کرده است.

این فعال سیاسی با اشاره به برکات مجلس خبرگان رهبری و حمایت قاطع این نهاد مردمی مردم مضلوم فلسطین، اظهار داشت: مجلس خبرگان از دستیابی فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای نظام دفاع کرده است و در دستابی ملت ایران به دانش هسته‌ای نقش موثری داشته است.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اظهارات و هتاکی‌های اخیر علی محمد‌ دستغیب به مردم و ارش‌های انقلاب اسلامی که با واکنش‌ شدید اعضای مجلس خبرگان مواجه شده است، گفت: بیداری و بصیرت مردم در استان فارس نسبت به اظهارات آقای دستغیب، با واکنش‌های شدید مردمی شیرازی‌ها مواجه شده است. در آئین‌نامه مجلس خبرگان در این خصوص پیش‌بینی‌هایی شده است لذا باید طبق همان ساز و کار با این نوع اظهارات برخورد کرد.

عسگرولادی در خاتمه بصیرت و بیداری مردم را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: بارها امام (ره) آگاهی ملت ایران را بالاتر از آگاهی مسلمانان صدر اسلام دانسته است. لذا ملت در پاسداری از اسلام طی سه دهه گذشته از هیچ فداکاری فروگذار نکرده‌اند. مردم از خبرگان می‌‌خواهند به وظایف خود در پاسداری از اصل ولایت فقیه دقیق عمل کنند که بحمدالله تاکنون هم چنین بوده است.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا