.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 212
  • بازدید دیروز : 362
  • کل بازدید : 1458648
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/26    ساعت : 10:40 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 91/6/9 ساعت 7:50 ص نویسنده : ایمان احمدی

در حالی که برخی عناصر ضددین در سایت ها ی اینترنتی لانه کرده اند، سایت های اینترنتی ضد اسلام مدعی سر دادن شعار الله اکبر به قصد عرض اندام مخالفان حکومت ایران شدند اما همین نبوغ ویژه باعث گردید که توپخانه میرزا آغاسی دوباره از جبهه اپوزیسیون تلفات بگیرد و دور تازه ای از جنجال و فحاشی میان دو سر اپوزیسیون- منافقین و ملحدین- آغاز شود

ترکیب شورای هماهنگی سبز به سیاق سازمان مجاهدین، فولکسی است و آنها با زرنگی منحصر به فردی سعی کرده اند ضمن راه اندازی انواع وبلاگ ها و سایت ها خود را پر رنگ نشان دهند. به همین دلیل هم این بار به جای ریسک مستقیم شورای مذکور، بیانیه ای با امضای مشترک منتشر شد.

در همین حال ادعای منافقانه دعوت به شعار الله اکبر باعث شد طیفی از فعالان رسانه ای ضد دین به این جماعت حمله ور شوند. سایت بالاترین ضمن انتشار دعوت سایت های یاد شده، مطالب تندی را نیز علیه این دعوت منتشر کرد و از جمله نوشت:

«الله اکبر شعار ما نیست. اصلاح طلبان بار دیگر از سوراخ ها بیرون خزیده اند. ما هرچی می کشیم از همین الله اکبری است که باعث انقلاب شد. حال به ما می گویند فریاد بزنید الله اکبر! این شعار مال ما نیست، شعار حکومت اسلامی است. ما باید علیه خود اسلام و جمهوری اسلامی شعار بدهیم. مرگ بر این اصلاح طلبان بوقلمون صفت و دروغگو! از این شعارها جمهوری اسلامی بیرون می آید.

-خودتان را بگذارید به جای بهائیان. اگر شعار الله اکبر بشنوند، چه می اندیشند؟ آیا گمان می کنند اینها دنبال سکولاریسم هستند یا حکومت اسلامی؟ ما برای رها شدن از اسلام، باید قضیه کربلا و یا حسین و الله کبر را رها کنیم و اصل اسلام و حکومت را نشانه برویم.

- من الله اکبر نمی گویم. ما می خواهیم علیه جمهوری اسلامی شعار بدهیم نه شعار جمهوری اسلامی بدهیم. جمهوری اسلامی با شعار الله اکبر است که سه دهه حکومت کرده و ماندگار شده. همین شعار بود که رژیم را روی کار آورد. ما که نمی خواهیم از موسوی و کروبی حمایت کنیم، می خواهیم اسلام نباشد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا