.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 166
  • بازدید دیروز : 295
  • کل بازدید : 1445461
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/7    ساعت : 9:18 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در سه شنبه 91/3/30 ساعت 4:45 ع نویسنده : ایمان احمدی

اگر جمهوری اسلامی امکان «عرق خوری و پیاده روی همراه با دوست دختر در کنار دریا» را برای من فراهم کند، دست از هر نوع مبارزه برخواهم داشت، بلکه شاید در مواردی حامی حکومت هم شوم(!)

رسانه های ضد انقلاب هر روز بیش ار پیش به ناکارآمدی و بی نتیجه بودن فتنه ی موسوم به جنبش سبز اعتراف می کنند.

در جدیدترین اعتراف اپوزیسیون دلقک بازی و قهرمان سازی از دلقک ها علت این شکست و ناکارآمدی بیان شده است.

مانوک خدابخشیان در این زمینه در یک شبکه ضد انقلاب گفت: ما شکست خوردیم چون جنبش و مبارزه تبدیل به کارناوال شد. این اواخر فقط آهنگ و ترانه خواندیم و به اسم مبارزه روی شبکه یوتیوب گذاشتیم.

به عقیده ی ضد انقلاب جنبش و مبارزه ی لجنی آنها تبدیل به نوعی دلقک بازی و رفتارهای کمدی شده است و همین دلیل عدم پیشرفت و بی نتیجه ماندن برنامه های اپوزیسیون است.

وی در ادامه افزود: مشکل ما این است که از دلقک ها قهرمان ملی می سازیم؛ دلقک ها و کمدین های سیاسی که برای حمایت از مجید توکلی چادر و روسری سر می کنند و یا دلقکی مثل شاهین نجفی را که به زنان و مردان ایرانی توهین کرده و یا گ-ف را که برهنه شده، قهرمان خود می کنیم. معلوم است که با این دلقک بازی ها نمی توان مبارزه کرد.

این در حالیست که  آرش بهمنی از روزنامه نگاران فراری نیز به شکست جنبش لجنی اذعان کرده است و در وبلاگ شخصی خود نوشت: مخالفان از طبقاتی هستند که کمتر حاضر به دادن هزینه هستند. برای آنها همین سگ بازی و مشروبات الکلی مهم است. هرگز فراموش نمی کنم یکی از دوستان من که اهل فعالیت سیاسی بود و اتفاقا به کمتر از براندازی هم راضی نمی شد، زمانی به من گفت که اگر جمهوری اسلامی امکان «عرق خوری و پیاده روی همراه با دوست دختر در کنار دریا» را برای او فراهم کند، نه تنها دست از هر نوع مبارزه سیاسی برخواهد داشت، بلکه شاید در مواردی حامی حکومت هم شود(!)

گفتنیست مانوک خدابخشیان فوتبال شناس و مفسر ورزشی قبل از انقلاب است




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا