.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 456
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449917
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 4:9 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در یکشنبه 91/2/24 ساعت 7:43 ص نویسنده : ایمان احمدی

در حالی که جمهوری اسلامی بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود تاکید کرده است کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد امیدوار است ایران در مذاکرات آتی بپذیرد که برنامه هسته ای نظامی اش را کنار بگذارد !

کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مصاحبه با رویترزاظهار امیدواری کرد مذاکرات آتی گروه 1+5 با ایران فرآیندی را شکل دهد که تهران نهایتا برنامه هسته ای نظامی اش را رها کند.

درحالی که قرار است دور دوم مذاکرات هسته ای کشورهای آمریکا، انگلیس، روسیه، چین، فرانسه و آلمان با ایران در تاریخ 23 ماه مه سال جاری میلادی-سوم خرداد 91- در بغداد برگزار شود، «اشتون» که نمایندگی کشورهای شرکت کننده در گروه 1+5 با ایران را بر عهده داشته است، اعلام کرد که به دور جدید مذاکرات امید زیادی دارد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه او وارد گفت وگوهایی می شود که مجموعه جدی از مباحثاتی هستند که می توانند به نتایج ملموسی برسند، به خبرنگاران در بروکسل گفت: امیدوار است در دور جدید مذاکرات پایان برنامه هسته ای نظامی ایران آغاز شود و ما شاهد آغاز موفقیت باشیم.

این اظهارات اشتون درباره پایان بعد نظامی برنامه هسته ای ایران در شرایطی گزارش می شود که ایران بارها با رد اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته ای اش تاکید کرده است که اهداف هسته ای صلح آمیزی دارد.

ایران به عنوان یکی از کشورهای امضا کننده پیمان منع گسترش تسلیحات هسته ای «ان پی تی» و یکی از کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی اتمی حق دستیابی به فناوری های هسته ای با اهداف صلح آمیز را برای خود قائل بوده و همواره بر این نکته تاکید کرده است که به هیچ عنوان از حقوق هسته ای خود صرف نظر نخواهد کرد.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا