.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 162
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459916
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 10:26 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در پنج شنبه 91/2/21 ساعت 9:41 ص نویسنده : ایمان احمدی

پهلوان احمد پورزند عنوان کرد: برای اولین بار که با خانم، خدمت آیت الله خامنه‌ای رسیدیم، متوجه جامعیت شخصیت ایشان شدم؛ بطوریکه برایم عجیب بود که خیلی ورزش را بهتر ما می‌شناسند.

پهلوان احمد پورزند پدر شهیدان «سیروس، شاهین وایرج» پورزند، در جلسه هماهنگی مراسم سالگرد فرزندانش با اشاره به خاطرات خود از دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: آقای خامنه‌ای خیلی به ورزشکار‌ها و خانواده? شهدا لطف وعنایت دارند.
این پیشکسوت ورزش باستانی کشور ادامه داد: اطلاعات ایشان در مورد مسائل گوناگونی که در جامعه در جریان دارد به خصوص موضوعات ورزشی برای من جالب توجه بوده است.
وی افزود: برای اولین بار که با خانم خدمت آیت الله خامنه‌ای رسیدیم متوجه جامعیت شخصیت ایشان شدم بطوریکه برایم عجیب بود که خیلی ورزش را بهتر ما می‌شناسند، مثلا هر آنچه من مورد کشتی و ورزش می‌گفتم ایشان ازآن اطلاع داشت و حتی خیلی چیز‌ها را دقیق‌تر وفنی‌تر می‌دانستند.
این پیشکسوت ورزش باستانی که فرزندانش را در جریان جریان بمباران تهران به شهادت رسید ه‌اند خاطر نشان کرد: اگر چه فرزندان من در صحنه? جبهه جنگ شهید نشدند، اما من و تمام خانواده‌ام مانند تمامی خانواده‌های شهدا به حرمت خون فرزندانمان پای این انقلاب و خون شهیدان هستیم چرا که هزازان جوان این کشور مانند «شاهین و سیروس و ایرج» از جوانی و خون خود گذشتند و راه دست را انتخاب کردند و اکنون نیز وظیفه ما است تا راه آنان را ادامه دهیم.
پورزند با تشکراز مجموعه مدیران شهری به خصوص شهردار تهران به خاطر گرامیداشت با شکوه فرزندانش گفت: بعد از گذشت 26 سال از شهادت این عزیزان، شخصیت‌ها، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم در مراسم یادبود آن‌ها حضور می‌یابند و این باعث سربلندی و خوشحالی است که در کشور ما برای گرامیداشت شهدا این همه ارزش می‌گذارند.
 گفتنی است امسال نیز مراسم سالگرد شهیدان پورزند در روز جمعه 22 اردیبهشت درقطعه29 بهشت زهرابرگزار می‌شود.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا