.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 235
  • بازدید دیروز : 588
  • کل بازدید : 1449696
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/16    ساعت : 8:59 ص
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها
ارسال شده در چهارشنبه 91/1/23 ساعت 7:49 ص نویسنده : ایمان احمدی

رضا ربع پهلوی در مصاحبه با تلویزیون رژیم صهیونیستی، از سران این رژیم خواست به جای ایده حمله به ایران از اپوزیسیون برای براندازی حمایت کنند.
فرزند ناکام محمدرضا پهلوی در گفت وگو با کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی که از سوی یکی از سایت های سلطنت طلب به «تابوشکنی گفت وگو با اسرائیل» (!) تعبیر شده، می گوید: ما نسل کوروش هستیم که یهودیان بابل را از بردگی آزاد کرد و برایشان معبد ساخت. شما به جای حمایت از جنگ، از اپوزیسیون آزادیخواه حمایت کنید چرا که آنان در نقش بهترین ارتش برای سرنگونی رژیم و متوقف کردن بلندپروازی هسته ای هستند.
وی همچنین گفته است: گفتن اینکه ما به ایران حمله می کنیم، بهترین اتفاق و حالتی است که می تواند برای رژیم اتفاق بیفتد. اسرائیل به جای این کار از ما حمایت کند و توانمندی های مالی و تکنولوژیک خود را در راستای حمایت از اپوزیسیون به کار بگیرد.
تعبیر تابوشکنی برای این مصاحبه، در حالی است که سلطنت طلب ها ارتباطات وثیقی- چه قبل و چه بعد از انقلاب- با محافل صهیونیستی داشته اند. رژیم پهلوی در جریان جنگ اعراب و اسرائیل و تحریم نفتی صهیونیست ها، به مدد رژیم اشغالگر قدس شتافت و این تحریم نفتی را شکست. رژیم جبار پهلوی همچنین ساواک را با هدایت مستقیم موساد و آموزش روش های شکنجه راه اندازی کرد و پس از سقوط این رژیم نیز، گروهک های سلطنت طلب از جمله رضا پهلوی ارتباطات گسترده ای با تل آویو داشته اند هر چند که به تدریج با پدید آمدن گروهک های فعال دیگر، سلطنت طلب ها از سکه افتاده و به سربار محافل غربی-صهیونیستی تبدیل شدند.
خاطر نشان می شود شیمون پرز در ایام معرکه گیری فتنه گران در ایران تصریح کرده بود جنگ با جمهوری اسلامی از داخل مرزهای ایران شروع می شود و اپوزیسیون سبز به نیابت از اسرائیل با جمهوری اسلامی می جنگد. با این حال ارتش پیاده جناب پرز، ضمن شکست سهمگین در تقابل با ملت ایران، باعث وارد آمدن بیشترین لطمه ها به شبکه های خاکستری وابسته به سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل شد.
آخرین اظهارات رضا ربع پهلوی در عین حال سندی است بر این حقیقت که وی گروهک های ضدانقلاب را بدیل پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی و پیش مرگ بی مایه آنها می داند و آماده هر نوع چاکری برای رسیدن به آرزوها و اوهام ناکام است.
مقامات ارشد رژیم صهیونیستی با وجود برخی بلوف زنی ها بارها تصریح کرده اند که با مقایسه شکست در 2 جنگ کم دامنه 33 روزه و 22 روزه، هر نوع درگیری نظامی با ایران به مثابه «حماقت» و «بر افروختن جهنم برای اسرائیل» است.
این نکته نیز شایان ذکر است که اخیرا امیرعباس فخرآور -یکی از عناصر کلاهبردار نزدیک به سلطنت طلبان- پس از سفر به فلسطین اشغالی و مصاحبه با تلویزیون رژیم صهیونیستی علناً در سایت خود (سبزنامه) نوشت: من یک صهیونیست هستم. وقتی به همراه دوستان کنفدراسیون خواستیم به اسرائیل برویم، بسیار از خیرخواهان به شدت با این سفر مخالفت کردند و آن را دارای هزینه بالای سیاسی دانستند اما من می خواهم تابوی دوستی با شیطان کوچک (نامی که به اسرائیل می دهند) را بشکنم(!)
به دنبال بازگشت برادر فخرآور، ایران و افشای برخی مسایل پشت پرده اپوزیسیون، نامبرده از سوی برخی گروهک ها متهم شده بود که نفوذی محافل اطلاعاتی ایران است




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا