.

حدیث تصادفی

حدیث تصادفی

بادصبا
درباره ما
منوی اصلی
مطالب پیشین
لینک دوستان

ویرایش
دانشنامه عاشورا
دانشنامه عاشورا
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز : 154
  • بازدید دیروز : 356
  • کل بازدید : 1459908
  • تعداد کل یاد داشت ها : 6770
  • آخرین بازدید : 103/2/29    ساعت : 9:34 ع
جستجو

وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
کاربردی
ابر برچسب ها

سازمان هدفمندسازی یارانه ها، اوائل سال جاری بدون اطلاع قبلی مبلغ 28000 تومان به عنوان ما به التفاوت مبلغ یارانه ها در فاز دوم اجرای طرح عظیم هدفمندی به حساب سرپرست خانوارها واریز کرد.

این اقدام دولت با واکنش شدید نمایندگان مجلس مواجه شد و بیشترین دلیل مخالفت مجلسی ها نیز به خاطر نامشخص بودن منبع تامین مالی مبالغ واریز شده به حساب خانوارهایی بود که بخشی از آنها نیز تنها با ارسال یک پیامک، از فهرست دریافت کنندگان آن خارج شدند.

اگر چه دولتی ها بلافاصله اعلام کردند با وجود آمادگی کامل برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، واریز ما به التفاوت یارانه های مرحله اول و دوم به معنای عملیاتی شدن فاز دوم طرح نبود و مبالغ واریزی قابل برداشت نیست، اما رئیس مجلس شورای اسلامی نامه ای در این خصوص به مقام معظم رهبری نوشت.

آنگونه که روز گذشته در رسانه ها منتشر شد، علی لاریجانی در این نامه از مقام معظم رهبری خواست که بر اساس اختیارات رهبری مصرح در اصل 110 قانون اساسی مانع از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به دلیل فراهم نبودن شرایط اجرای آن شد.
شنیده شده بررسی موضوع اختلاف نظر مجلس و دولت بر سر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به هیئت عالی حل اختلاف قوا محول شده تا با اعلام نظر خود در این زمینه، موضوع را به نحو مطلوب حل و فصل کند.

اعضای هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه را آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی، سیدمرتضی نبوی، عباسعلی کدخدایی و سیدصمد موسوی خوشدل تشکیل می دهند که مرداد ماه سال گذشته با حکم رهبر معظم انقلاب، برای یک دوره‌ پنج‌ ساله در اجرای بند 7 اصل 110 قانون اساسی به منظور بررسی و ارائه نظرات مشورتی در موارد حل اختلاف و تنظیم روابط سه قوه منصوب شده‌اند.




مطلب بعدی : « عبادت خالصانه »       


پیامهای عمومی ارسال شده

+ بسمه تعالی میلا باسعادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه برتمام محبین اهلبیت مبارک باد التماس دعا